1
Vraag
2
Reageer en help mee
Marcel s84

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe vervangende SmartWifi modem geinstalleerd: Wifi Smart App werkt niet meer

Ik heb een nieuwe SmartWifi modem ontvangen van Ziggo. Levering/vervanging is door Ziggo zelf geinitieerd (mijn oorspronkelijke modem werkte nog prima). Na installatie van de nieuwe modem heb ik een nieuw en prima werkend wifi signaal in huis. De nieuwe modem wordt echter niet herkend door mijn geinstalleerde wifi smart app van Ziggo (geinstalleerd en geprobeerd 2 devices inmiddels, beiden android) waardoor mijn ingeschakelde wifi smartpods nu ook niet werken. Mijn signaal op zolder (thuiswerkplek) is nu te zwak om mee te kunnen werken. Graag heb ik een oplossing waarmee ik smart wifi app weer kan gebruiken en de pods kan inschakelen voor een sterker signaal in het hele huis    

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70362Posts
  • 4896Oplossingen
  • 19875Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marcel s84
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor de tip @Bert. Ik heb de gegevens aangevuld en wacht de Ziggo moderator af.. enig idee hoe lang dat duurt? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70362Posts
  • 4896Oplossingen
  • 19875Likes

Als alles normaal verloopt, dan vandaag.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1663Posts
  • 178Oplossingen
  • 759Likes

Hi @Marcel s84 !

Hm vreemd dat de app het nieuwe modem niet vind. Ik heb hier gezien dat het modem online staat en ook actief staat onder je abonnement. Als je er geen verbinding mee kunt maken  dan kan je de app even opnieuw downloaden zodat je zeker weet dat de app de nieuwste updates heeft. 

Heb je verder een anti-virus in gebruik op je toestel? Schakel die anders tijdelijk uit zodat de app opnieuw verbinding kan maken met het nieuwe modem! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic