Ik heb een nieuwe SmartWifi modem ontvangen van Ziggo. Levering/vervanging is door Ziggo zelf geinitieerd (mijn oorspronkelijke modem werkte nog prima). Na installatie van de nieuwe modem heb ik een nieuw en prima werkend wifi signaal in huis. De nieuwe modem wordt echter niet herkend door mijn geinstalleerde wifi smart app van Ziggo (geinstalleerd en geprobeerd 2 devices inmiddels, beiden android) waardoor mijn ingeschakelde wifi smartpods nu ook niet werken. Mijn signaal op zolder (thuiswerkplek) is nu te zwak om mee te kunnen werken. Graag heb ik een oplossing waarmee ik smart wifi app weer kan gebruiken en de pods kan inschakelen voor een sterker signaal in het hele huis
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
bedankt voor de tip @Bert. Ik heb de gegevens aangevuld en wacht de Ziggo moderator af.. enig idee hoe lang dat duurt?
Als alles normaal verloopt, dan vandaag.
Hi @Marcel s84 !
Hm vreemd dat de app het nieuwe modem niet vind. Ik heb hier gezien dat het modem online staat en ook actief staat onder je abonnement. Als je er geen verbinding mee kunt maken dan kan je de app even opnieuw downloaden zodat je zeker weet dat de app de nieuwste updates heeft.
Heb je verder een anti-virus in gebruik op je toestel? Schakel die anders tijdelijk uit zodat de app opnieuw verbinding kan maken met het nieuwe modem!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.