De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, hoe kan je een nieuwe modem krijgen?
Na een stroomuitvalling/kortsluiting verbindt onze CISCO EPC3925 modem niet meer op het internet.
Het is een wat oudere modem van 5+ jaar. Er knipperen wat lichtjes, maar niet over de hele kant.
Op de foto is alleen wat aangaat na het knipperen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @SageDage en een warm welkom op de Community,
Goed dat je via dit topic bij ons aan de bel trekt! Zo te lezen heeft het Cisco 3925 modem na de stroomstoring de geest gegeven. Het is inderdaad al een ouder type modem. Ik heb gelijk een nieuw Connectbox modem voor je opgestuurd. Het Cisco modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met het nieuwe modem?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
In dit geval, mogelijk vandaag nog.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag @SageDage en een warm welkom op de Community,
Goed dat je via dit topic bij ons aan de bel trekt! Zo te lezen heeft het Cisco 3925 modem na de stroomstoring de geest gegeven. Het is inderdaad al een ouder type modem. Ik heb gelijk een nieuw Connectbox modem voor je opgestuurd. Het Cisco modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met het nieuwe modem?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...