Vraag
Reacties
Aankondigingen
Roger-Home
Level 1

Nieuwe modem, geen toegang tot camera's

Camera niet meer te benaderen na nieuw modem, hoe kan ik dat oplossen?nieuw modem / cameras

0 Kudos
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welk modem heb je ontvangen?

Welke camera heb je in gebruik?

Kun je hem zoals eerder opnieuw installeren?

0 Kudos
Roger-Home
Level 1
Topicstarter

- Compal, eerst was Arris dacht ik > hierdoor kan ik mijn backup niet terugzetten

- Hikvision, recorder DS-7604NI-E1/4P/A

- nee, lukt niet, kan ip van recorder niet eens meer vinden in netwerk.

 

En zoals gebruikelijk geen ondersteuning van ziggo, die mij wel toegezegd hadden dat backup terug gezet kon worden. Eerste 2 mensen die ik van ziggo aan de lijn kreeg wisten niet eens wat dit was en waar het te vinden was.

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Helaas ken ik de Hikvision niet.

Hopelijk komt er snel iemand langs die dit wel weet.

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Roger-Home! Welkom nog hier op de Ziggo Community. Erg jammer dat je met het nieuwe modem ineens geen toegang meer hebt tot je camera's en dat je het niet aan de praat krijgt. Het installeren van camera's en/of soortgelijke devices op het modem valt inderdaad buiten onze ondersteuning maar natuurlijk denken we hier op de Community graag met je mee. Ik mis in dit topic nog wel de nodige informatie, zoals:

 

- Waarom heb je een nieuw modem ontvangen?

- Wat gaat er precies fout en wat heb je zelf al geprobeerd en uitgesloten?

- Op wat voor back-up doel je precies? 

 

Hoe meer informatie, hoe beter! Ik weet zeker dat er leden zijn op de Community die je kunnen helpen met het probleem dat er is 🙂

0 Kudos
BAM
Level 13

@Roger-Home ,

 

Zend je nieuwe modem een andere WiFi naam uit? ( SSID )

Mogelijk ook andere IP range?

 

Dan dien je die even te wijzigen naar het oude SSID & Wachtwoord.

 

 

Succes,

 

Bam