Camera niet meer te benaderen na nieuw modem, hoe kan ik dat oplossen?nieuw modem / cameras
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welk modem heb je ontvangen?
Welke camera heb je in gebruik?
Kun je hem zoals eerder opnieuw installeren?
- Compal, eerst was Arris dacht ik > hierdoor kan ik mijn backup niet terugzetten
- Hikvision, recorder DS-7604NI-E1/4P/A
- nee, lukt niet, kan ip van recorder niet eens meer vinden in netwerk.
En zoals gebruikelijk geen ondersteuning van ziggo, die mij wel toegezegd hadden dat backup terug gezet kon worden. Eerste 2 mensen die ik van ziggo aan de lijn kreeg wisten niet eens wat dit was en waar het te vinden was.
Helaas ken ik de Hikvision niet.
Hopelijk komt er snel iemand langs die dit wel weet.
Goedemorgen @Roger-Home! Welkom nog hier op de Ziggo Community. Erg jammer dat je met het nieuwe modem ineens geen toegang meer hebt tot je camera's en dat je het niet aan de praat krijgt. Het installeren van camera's en/of soortgelijke devices op het modem valt inderdaad buiten onze ondersteuning maar natuurlijk denken we hier op de Community graag met je mee. Ik mis in dit topic nog wel de nodige informatie, zoals:
- Waarom heb je een nieuw modem ontvangen?
- Wat gaat er precies fout en wat heb je zelf al geprobeerd en uitgesloten?
- Op wat voor back-up doel je precies?
Hoe meer informatie, hoe beter! Ik weet zeker dat er leden zijn op de Community die je kunnen helpen met het probleem dat er is 🙂
Zend je nieuwe modem een andere WiFi naam uit? ( SSID )
Mogelijk ook andere IP range?
Dan dien je die even te wijzigen naar het oude SSID & Wachtwoord.
Succes,
Bam
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.