Vraag
Reacties
Oplossing
consty
Level 2

Nieuwe modem automatisch in bridge?

Vraagje: ik sta op punt om het V2+ modem (de zwarte) aan te sluiten. Ik heb nu de V1 modem maar deze staat in bridge omdat ik een ASUS mesh wifi set in huis heb. Is het nieuwe modem. Zelf in bridge modus te zetten om moet Ziggo dit remote doen? (zoals bij de V1 kan ik me herinneren)

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het nieuwe modem neemt automatisch de configuratie van het huidige modem over, waaronder bridge mode, nadat het modem voor het eerst in geactiveerde status online komt.

Het is inderdaad niet mogelijk om zelf de configuratie router/bridge mode aan te passen, dit was alleen in voormalig UPC-gebied mogelijk tot eind juni 2022. Tegenwoordig is hiervoor dit formulier beschikbaar.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het nieuwe modem neemt automatisch de configuratie van het huidige modem over, waaronder bridge mode, nadat het modem voor het eerst in geactiveerde status online komt.

Het is inderdaad niet mogelijk om zelf de configuratie router/bridge mode aan te passen, dit was alleen in voormalig UPC-gebied mogelijk tot eind juni 2022. Tegenwoordig is hiervoor dit formulier beschikbaar.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Even nieuwsgierig @consty maar is het ondertussen gelukt om je nieuwe modem te installeren en werkt alles naar wens?

0 Kudos
consty
Level 2
Topicstarter

Yes! Net gedaan en alles loopt als een zonnetje hier!