Internet werkt niet, status led groen knippert. Wat nu?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk is geen signaal aanwezig op het AOP omdat de huisaansluitkabel nog niet is aangesloten in de EV/straatkast, een monteursafspraak is noodzakelijk om dat te herstellen. Om andere mogelijke oorzaken uit te sluiten:
Het AOP (FISO-X11) en de IEC/F-kabel groen/rood naar het modem zijn prima en up-to-date. Zoals verwacht is nog geen signaal aanwezig (DS scanning). Een monteursafspraak is dus de volgende stap, deze kun je aanvragen via de chat.
Het is soms mogelijk om de monteursafspraak naar een eerdere datum te verplaatsen via Mijn Ziggo, je kunt dit dagelijks een keer controleren.
Hallo @Stablex , welkom op onze Community. Fijn om te lezen dat je gelijk zoveel hulp hebt ontvangen bij dit probleem dat je ervaart bij het aansluiten van je apparatuur. Is het gelukt om de afspraak met de monteur te vervroegen zoals @tobiastheebe heeft voorgesteld? Ik ben ervan overtuigd dat je met plezier gebruik gaat maken van al onze diensten zodra onze monteur bij je op bezoek is geweest.
Ik zie dat jij je gegevens nog niet hebt ingevuld in je profiel. Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan. Deze gegevens zijn niet openbaar te zien voor onze leden. Alleen de moderatoren kunnen je adresgegevens inzien. Geef je gegevens op in deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt). Wanneer je dit hebt ingevuld, kunnen onze moderatoren gelijk met je meekijken.
Profile gegevens is ingevuld. Helaas geen eerdere plekje mogelijk.
We hebben het nu beide getest maar morgenochtend is de eerste optie en die staat al voor je ingepland. Dus we wachten de uitkomst van de afspraak morgen even met je af 🙂
Laat je weten of het na de afspraak is opgelost?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.