Betrouwbare wifi door het hele huis met gratis wifi-versterkers, 24/7 klantenservice en monteurs
Vandaag introduceert Ziggo als eerste in Nederland Wifi Garantie. Daarmee verzekert de telecomprovider klanten van stabiele en snelle wifi in elke ruimte van hun huis. De garantie omvat voldoende wifi-versterkers, 24/7 klantenservice en een gratis monteur. Consumenten kunnen vanaf nu kiezen uit drie nieuwe pakketten tegen scherpere prijzen, die zijn afgestemd op de grootte van het huis en het gebruik.
De wifi-pakketten zijn vanaf 3 maart beschikbaar voor 39,50, 47,50 of 55,00 euro per maand en bij ieder pakket geldt de Wifi Garantie.
Lees verder (Bron:Ziggo): Ziggo introduceert wifi garantie ná de voordeur
Wifi Start | € 39,50 | 100 Mbit/s download 25 Mbit/s upload |
Wifi Middel | € 47,50 | 400 Mbit/s download 40 Mbit/s upload |
Wifi Groot | € 55,- | 1000 Mbit/s download 100 Mbit/s upload |
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Hi iedereen,
Als bestaande klant kun je ook overstappen naar onze nieuwe pakketten. Dit kan je regelen via Mijn Ziggo.
Lukt het helaas niet om de gewenste aanpassing zelf door te voeren in de Vodafone&Ziggo App/Mijn Ziggo?
Neem dan contact op met onze klantenservice via de reguliere contactkanalen.
Contact opnemen kan je doen via de VodafoneZiggo app, chat of telefonisch via 0900-1884.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er bestaat/bestond al jaren voor alle abonnementen een wifi crew https://www.ziggo.nl/internet/wifi/wifi-crew en voor ondernemers is/was er een business crew https://www.ziggo.nl/zakelijk/internet/business-crew?wifi.
Waarom kan ik niet naar het Middel met Tv Complete abonnement overstappen? Ik heb nu XXL met Tv Complete en dit is toch €5,50 duurder per maand.
Ik heb Internet Start met TV Start en kan ook niet voor Wifi Middel kiezen. Alleen voor Wifi Start en Wifi Groot. 🤔
Hi iedereen,
Als bestaande klant kun je ook overstappen naar onze nieuwe pakketten. Dit kan je regelen via Mijn Ziggo.
Lukt het helaas niet om de gewenste aanpassing zelf door te voeren in de Vodafone&Ziggo App/Mijn Ziggo?
Neem dan contact op met onze klantenservice via de reguliere contactkanalen.
Contact opnemen kan je doen via de VodafoneZiggo app, chat of telefonisch via 0900-1884.
Bedankt! 🤗
Zojuist contact opgenomen via Messenger en per direkt is mijn abonnement van XXL met Tv Complete naar Midden met Tv Complete omgezet en bespaar ik €5,50 per maand
Wat een belachelijke namen/pakketen.
Je neemt toch bekabeld internet af geen Wifi.
Schiet mij maar lek, Wifi valt niet te garanderen.
@Garihd wrote:Wat een belachelijke namen/pakketen.
Je neemt toch bekabeld internet af geen Wifi.
Schiet mij maar lek, Wifi valt niet te garanderen.
Voor mij is wifi helemaal niet belangrijk. Als ik niet al klant zou zijn van Ziggo, zou dit zelfs averechts werken en zou ik al niet meer verder kijken. Als ik zie wifi abonnement
“Wat een belachelijke namen/pakketen”
Zeker zijn het verkeerd gebruikte namen die alleen maar verwarring tussen wat wifi en internet is groter maken. Veel klanten denken dat wifi hetzelfde is als internet en wordt met deze namen alleen maar versterkt. Wifi is een draadloos verlengstuk/uitbreiding van je thuisnetwerk het LAN (local Area Network) ook wel WLAN genoemd waarbij W staat voor Wireless.
Zelf de helpdesk denkt dat wifi alleen maar werkt als het modem met de coax kabel aangesloten is op het AOP. Daar had ik laatst een meningsverschil over bij een kennis met een defect nieuw Sagemcom modem die geen wifi signalen uitzond.
Mensen weten ook het verschil niet tussen internet en het web. Je zou eigenlijk een Venn-diagram op hun voorhoofd moeten tekenen met moeilijk afwasbare inkt 🤣
@Welmoed zelf aanpassen van Internet XXL naar Wifi Middel kan niet via Mijn Ziggo of de VodafoneZiggo app
Dit zal dus nog even gefixed moeten worden. Immers mag een bestaande klant zijn/haar pakket aanpassen, behalve van XXL naar Middel zo te zien.
Ik vraag mij af hoe ze een stabiele wifi verbinding kunnen garanderen op de 2.4 GHz. In mijn direkte omgeving kom ik 100+ wifi netwerken tegen. En ook nog eens 20 a 30 Bluetooth bronnen die het zelfde frequentie spectrum gebruiken. Het grootste probleem dat instabiliteit op levert komt door het continu een ‘waterval’ van smartwifi optimalisaties in de buurt die elkaar maar blijven triggeren. De netwerken blijven maar van kanalen wisselen. En de grootste veroorzakers van instabiliteit zijn degene die een grotere bandbreedte dan 20 MHz gebruiken en op andere kanalen dan 1, 6 of 11 gaan zitten. Bij gedeeltelijke overlapping van kanalen en bandbreedtes kunnen de verschillende wifi’s niet meer goed rekening met elkaar houden. Twee wifi netwerken op 1 kanaal hebben minder last van elkaar dan dat ze elkaar gedeeltelijk overlappen. En door het uitdelen van meerdere wifi pods wordt de chaos alleen maar groter.
Ik dacht dat WiFi6 daar verbetering in zou moeten brengen. Jammer dat het bereik van 5 GHz zoveel minder is dan 2.4 GHz met muren e.d.
Bij 5 GHz is de ruimte ook maar beperkt en wordt het ook al druk met 30+ netwerken, zeker ook nog als je door weer radars van de DFS kanalen wordt geweerd. Dat begint ook al een probleem te worden.
Om naar een nieuw pakket over te gaan, moet je een jaarcontract afsluiten? Dus voor een jaar verlengen?
Nee! Er is alleen een nieuw jaarcontract van toepassing in ruil voor een bepaalde kortingsperiode/actie/aanbieding/promotie. Mits je voldoet aan de gestelde actievoorwaarden.
@Pineapple Nou dat weet die jongen die ik bij de chat had blijkbaar niet. Volgens hem kon het alleen met verlenging voor een jaar. Daarbij deed hij nog wel aanbod om 6 maanden 10 euro extra korting te geven. Maar eerst kwam hij tot de conclusie dat mijn pakket duurder zou worden. Daar kwam hij wel op terug dat dat niet klopte.
@Welmoed Kun jij hier uitsluitsel over geven, wat betreft wel of niet jaarcontract?
Kan je ook veranderen als je net een jaar verlengt heb en dus ook nog korting geniet en deze dus niet verdwijnt?
@Knakworst schreef:Ik dacht dat WiFi6 daar verbetering in zou moeten brengen. Jammer dat het bereik van 5 GHz zoveel minder is dan 2.4 GHz met muren e.d.
Wifi 6e moet verbetering geven (6 Ghz) alleen daarvan is het bereik nog kleiner dan 5 Ghz.
.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.