Vraag
Reacties
rick70
Level 11

Nieuwe internet pakketten Ziggo

Ziggo introduceert wifi garantie ná de voordeur

Betrouwbare wifi door het hele huis met gratis wifi-versterkers, 24/7 klantenservice en monteurs

Vandaag introduceert Ziggo als eerste in Nederland Wifi Garantie. Daarmee verzekert de telecomprovider klanten van stabiele en snelle wifi in elke ruimte van hun huis. De garantie omvat voldoende wifi-versterkers, 24/7 klantenservice en een gratis monteur. Consumenten kunnen vanaf nu kiezen uit drie nieuwe pakketten tegen scherpere prijzen, die zijn afgestemd op de grootte van het huis en het gebruik.

De wifi-pakketten zijn vanaf 3 maart beschikbaar voor 39,50, 47,50 of 55,00 euro per maand en bij ieder pakket geldt de Wifi Garantie.

Lees verder (Bron:Ziggo): Ziggo introduceert wifi garantie ná de voordeur 

Abonnement Prijs per maand Internetsnelheid
Wifi Start€ 39,50100 Mbit/s download
25 Mbit/s upload
Wifi Middel€ 47,50400 Mbit/s download
40 Mbit/s upload
Wifi Groot€ 55,-1000 Mbit/s download
100 Mbit/s upload

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons
Uitgelicht
Welmoed
Community Moderator

Hi iedereen,

Als bestaande klant kun je ook overstappen naar onze nieuwe pakketten. Dit kan je regelen via Mijn Ziggo.

Lukt het helaas niet om de gewenste aanpassing zelf door te voeren in de Vodafone&Ziggo App/Mijn Ziggo?

Neem dan contact op met onze klantenservice via de reguliere contactkanalen.

Contact opnemen kan je doen via de VodafoneZiggo app, chat of telefonisch via 0900-1884.

1 Kudos
161 Reacties 161
Rick80
Level 5

Waarom kan ik alleen kiezen voor Wifi Groot met 12 maanden contract als ik kies voor "internet pakket wijzigen" ?

Update: al gelukt. Contact gehad via social media.

0 Kudos
Marty1
Level 2

Bevestiging gehad, bedankt @Krista !

0 Kudos