Vraag
Reacties
Aankondigingen
Samplex
Level 8

Nieuwe firmware Arris / Compal modems

Er worden nieuwe firmwares (9.1.1802.610 / 9.1.1802.613) naar deze modems uitegerold, kan Ziggo een Changelog posten wat er is aangepast?

Kan Ziggo tevens vertellen of de DDoS security lek en Intel Puma lag fix hier nu als is in zit?
"https://tweakers.net/nieuws/130561/ziggo-verwacht-connect-box-patch-voor-dos-lek-in-april-2018-uit-te-brengen.html" we zijn nu al een jaar verder namelijk..

Wanneer komt Dual Stack IPv6 naar het fUPC gebied?
44 Reacties 44
Meldingen
Aan Uit
efok
Level 17
Ik zat ff te suffen bij mijn vorige reactie, maar kan hem niet meer editen. Voegt verder ook niet zoveel toe, dus nevermind.:sweat_smile:

** Aangepast door moderator (Mark) **
Ik heb je plaatje gefixt hoor. :kissing_heart:
King006
Level 1
ArieKanarie wrote:

King006 wrote:
(misschien ook op de andere connectbox)
Op de Compal ConnectBox met CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH gaat het goed.

Dank! Dan is het alleen de Arris. Wanneer komt daar een fix voor Mark Ziggo?
0 Kudos
jelleruben
Level 3
Nee ik heb Compal en ik heb ook problemen ermee. Kan het misschien zijn dat de update niet goed is uitgevoerd?

Heb dit een keer eerder mee gemaakt. En gebeld, werdt een de update opnieuw uitgevoerd. En was toen wel goed. Moest alleen alles weer wel instellen.
0 Kudos
Pasi
Level 19

Als er t.z.t. ( ooit ? ) nog een update voor de ConnectBox ( Compal CH7465L ) komt, dan graag het onderstaande ook aanpassen.

“Herstart je Connect box“ wordt “...Klik op ‘opnieuw opstarten’ om de...” en dan heet de betreffende knop “Herstel”?

Waarschijnlijk had de software engineer een slechte maandag of is gewoon slecht in Nederlands. Toegegeven het soms moeilijk om een éénduidige ‘handleiding’ te maken. Echter, zoveel verschillende namen/kreten voor één en hetzelfde onderwerp, dat kan bijna iedereen bedenken!

Veel logischer zou zijn geweest: “Herstart je Connect box“, “...Klik op ‘Herstart’ om de...” en dan een knop met de naam “Herstart”.

RoWi.
Level 20

Blijkbaar recent ik weet niet exact wanneer toch een update voor de Compal uitgerold.

vermoedelijk vanaf  april 2020 bron

5.01
Software versie : CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p6-GA-NOSH
0 Kudos