Helaas is communicatie niet de sterkste kant van de Ziggo helpdesk.
India??? Nee hoor, gelukkig niet, dat wordt hier in Nederland gedaan.
Hier op het forum heb je een vast aanspreekpunt.
Neem daarom geen contact meer op met de helpdesk, zodat er geen zaken door elkaar gaan lopen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, morgen langskomen in dit topic.
Zij kunnen diep in de systemen kijken en zien wat er speelt en de nodige stappen kunnen nemen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Heb je ook Vodafone als mobiele provider?
Dan kan je telefoon als internetverbinding werken.
Ziggo zet er dan 50 GB data bij.