1
Vraag
2
Reageer en help mee
riweltie3565

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe apparatuur ontvangen zonder mededeling

Goedemorgen,

 

waarom heb ik zonder verdere mededelingen een nieuwe router ontvangen   ??

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je een nieuw modem ontvang, heb je een nieuw internet pakket bij Ziggo besteld, en is je oude modem te oud, dan krijg je automatisch een nieuwe. Of als je nog met een oud UPC modem werkt, krijg je ook een nieuwe Wit modem.

 

Maar wat heb je gekregen van Ziggo, wellicht kunnen de moderators zien waarom, die komen hier dagelijks langs maar zal deze even vermelden aan ze. Je hoeft verder niks te doen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @riweltie3565


Ik ben je gegevens ingedoken. Vreemd dat hier geen communicatie over geweest is en je hier zelf ook niets van weet. Ik zie op 5 augustus een verzoek voor een nieuw modem. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet wie dit verzoek doorgezet heeft of naar aanleiding van welk gesprek. 

 

Wil je de nieuwe modem in gebruik nemen? Of wil je liever je oude modem weer geactiveerd? 

riweltie3565
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als mijn oude modem nog goed is en niet verouderd hou ik liever deze, dit scheelt heel veel werk met alle wifipods weer koppelen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dat kan. Hiervoor moet ik het volgende doen; de wisseling naar je nieuwe modem handmatig doorduwen en dan de oude handmatig weer terug activeren. 
Hierdoor kan het wel zijn dat je tussendoor heel eventjes geen verbinding hebt. Heb je ergens vandaag of de komende dagen een moment dat je bijvoorbeeld niet thuis bent of geen belangrijke dingen hebt, waarop we dit het best even kunnen doen? 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Dank je wel @Lycke  voor het oppakken 😊

riweltie3565
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

Ik heb nu een wit modem en heb als nieuwe een zwart modem gekregen, ik ben nu op mijn werk dus kan even niet zien wat voor type.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Geef anders straks even via PB bericht het type door, dan kan ik zeggen of dit wel of geen test modem is.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

kun je een foto van het nieuwe modem maken en in het topic delen.

 

je hebt je niet opgegeven voor product testen ?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@anoniemforum  Nee geen foto, even via Privé Bericht het Modem in doorgeven want als dit een modem is dat in het besloten deel hoort, dan ligt het openbaar en dat is niet de bedoeling.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic