Hoi @Es73 , welkom hier op de Community!
Wat vreselijk balen dat alles nu nog steeds niet werkt, nadat je het zo goed hebt aangesloten! Ik kan mij voorstellen dat het thuiszitten in quarantaine nu vreselijk moeilijk wordt gemaakt. Ik help je dan ook graag een handje.
Ik zie dat het nieuwe pakket wel actief staat en dat ook de apparatuur netjes actief staat onder je abonnement. Alles zou dus moeten werken, maar ik kan je apparatuur niet bereiken. Het lijkt er dan ook op dat er geen signaal vanuit ons netwerk binnen komt op de apparatuur.
Wat nu erg belangrijk is, is om uit te sluiten of er wel signaal jouw woning binnen komt. De snelste manier om dit te testen is door de stappen op deze pagina onder het kopje “Controleer je hoofdaansluiting” uit te voeren. Ik raad je aan om dit uit te voeren met de kabel die naar de televisie gaat. Als je de tv zo aansluit, krijg je dan wel beeld?
Zo niet, stuur dan in een terugkoppeling zoveel mogelijk informatie toe. Je kunt hier ook foto's toevoegen van de hoofdaansluiting en de rest van de installatie 🙂