1
Vraag
2
Reacties
skeasberry

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe WiFi modem

Hoi Ziggo Community,

 

Ik zou graag een nieuwe WiFi Modem willen aanvragen. Ik maak nu gebruik van een Technicolor TC7200, wat nu een aardig oud model is. Kan ik zo een nieuwe aanvragen of moet ik eerst even bellen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Stephen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @skeasberry, van harte welkom op de Community. Goed dat je ons hier gevonden hebt. 

 

Zo te zien ben je inderdaad toe aan een nieuw modem, ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Binnen 3 - 5 werkdagen komt PostNL hem bij je afleveren, eenmaal onderweg ontvang je nog een mail met een Track & Trace code. 

 

Alvast veel plezier met het nieuwe modem!

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuwe modemrouter (Connect Box, thans SmartWifi modem) toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

 

Vermoedelijk is de installatie ook aan een upgrade toe:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @skeasberry, van harte welkom op de Community. Goed dat je ons hier gevonden hebt. 

 

Zo te zien ben je inderdaad toe aan een nieuw modem, ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Binnen 3 - 5 werkdagen komt PostNL hem bij je afleveren, eenmaal onderweg ontvang je nog een mail met een Track & Trace code. 

 

Alvast veel plezier met het nieuwe modem!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic