Gister heb ik een nieuw Smartwifi modem gekregen van Ziggo. Alles aangesloten en ingesteld en nagenoeg alles lijkt naar behoren te werken. Maar de app van mij thermostaat voor de ketel die ik bekabeld heb aangesloten in poort 4 (2,5 Gbps-poort) wordt in het modem niet gedetecteerd (poort 4 staat niet weeregegeven bij verbonden apparaten) en in de app krijg ik de melding dat de ketel niet verbonden is. Hoe krijg ik poort 4 (2,5 Gbps-poort) werkend?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De 2,5 Gbps-poort is ook geschikt voor 1 Gbps linksnelheid, maar misschien niet voor 10/100 Mbps, waar de ethernetinterface van de ketel gebruik van zou kunnen maken.
Kun je de UTP-kabel naar de ketel verwisselen met de kabel op een andere (1 Gbps-)poort?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De 2,5 Gbps-poort is ook geschikt voor 1 Gbps linksnelheid, maar misschien niet voor 10/100 Mbps, waar de ethernetinterface van de ketel gebruik van zou kunnen maken.
Kun je de UTP-kabel naar de ketel verwisselen met de kabel op een andere (1 Gbps-)poort?
Ja dat kan. Ik zal hem omwisselen met de smarttv of werklaptop. Werken die mogelijk wel op de 2,5 Gbps-poort?
proberen is de beste oplossing.
Het is gelukt!!! 😁 Dank u wel voor de hulp.
Fijn om te lezen en graag gedaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.