De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon voor mijn werk. Een Samsung A52s.
Deze vertoond veel kuren met de wifi-verbinding. Apps werken niet, verbinding timed uit, zelfde bijv. met Teams, of wanneer je een betaling doet vanaf een website en dan naar je bank-app moet, werkt ook niet.
Soms gaat het een tijdje goed, en daarna is het dan weer mis.
Erg frustrerend.
Ik heb de netwerken op de telefoon allemaal 'vergeten', en opnieuw ingesteld. Maar het werkt nog steeds niet naar behoren. Hebben jullie enige idee wat ik nog meer kan doen om dit op te lossen?
Ik heb een Ubee EVW321B, had gehoord dat uitschakelen van IPv6 kan helpen, maar via helpdesk hoor ik dat deze dat sowieso al niet heeft.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie heel veel T3 fouten, die zouden vrijwel 0 moeten zijn.
Als eerste de volgende stappen om het witte kapje op de splitter als oorzaak uit te sluiten.
Haal daarna het modem 30 seconden van de stroom en plaats na meer dan een uur nog eens de modem waarden.
Haal hierna de zwarte wifibooster 30 seconden van de stroom.
Mocht dan nog het signaal niet goed zijn, dan kan een Ziggo moderator eens kijken wat er als eerste moet gebeuren.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Nu maak ik nooit verbinding met de Ubee qua wifi, maar met de zwarte wifibooster.
Wellicht dat dit nog wat uitmaakt.
Ik zie heel veel T3 fouten, die zouden vrijwel 0 moeten zijn.
Als eerste de volgende stappen om het witte kapje op de splitter als oorzaak uit te sluiten.
Haal daarna het modem 30 seconden van de stroom en plaats na meer dan een uur nog eens de modem waarden.
Haal hierna de zwarte wifibooster 30 seconden van de stroom.
Mocht dan nog het signaal niet goed zijn, dan kan een Ziggo moderator eens kijken wat er als eerste moet gebeuren.
Top, bedankt Bert!
Heb na dit te doen al een paar uur geen problemen. En die errors staan nu beide op 0, bedankt 🙂
TOP, veel succes gewenst verder.🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...