1
Vraag
2
Reacties
M4indc

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe Samsung telefoon en problemen met wifi

Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon voor mijn werk. Een Samsung A52s.
Deze vertoond veel kuren met de wifi-verbinding. Apps werken niet, verbinding timed uit, zelfde bijv. met Teams, of wanneer je een betaling doet vanaf een website en dan naar je bank-app moet, werkt ook niet. 
Soms gaat het een tijdje goed, en daarna is het dan weer mis.
Erg frustrerend.

 

Ik heb de netwerken op de telefoon allemaal 'vergeten', en opnieuw ingesteld. Maar het werkt nog steeds niet naar behoren. Hebben jullie enige idee wat ik nog meer kan doen om dit op te lossen?

 

Ik heb een Ubee EVW321B, had gehoord dat uitschakelen van IPv6 kan helpen, maar via helpdesk hoor ik dat deze dat sowieso al niet heeft.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ik zie heel veel T3 fouten, die zouden vrijwel 0 moeten zijn.

 

Als eerste de volgende stappen om het witte kapje op de splitter als oorzaak uit te sluiten.

Haal daarna het modem 30 seconden van de stroom en plaats na meer dan een uur nog eens de modem waarden.

Haal hierna de zwarte wifibooster 30 seconden van de stroom.

 

Mocht dan nog het signaal niet goed zijn, dan kan een Ziggo moderator eens kijken wat er als eerste moet gebeuren.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

M4indc
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zeker!

 

 

M4indc
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
 
M4indc
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nu maak ik nooit verbinding met de Ubee qua wifi, maar met de zwarte wifibooster.

Wellicht dat dit nog wat uitmaakt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ik zie heel veel T3 fouten, die zouden vrijwel 0 moeten zijn.

 

Als eerste de volgende stappen om het witte kapje op de splitter als oorzaak uit te sluiten.

Haal daarna het modem 30 seconden van de stroom en plaats na meer dan een uur nog eens de modem waarden.

Haal hierna de zwarte wifibooster 30 seconden van de stroom.

 

Mocht dan nog het signaal niet goed zijn, dan kan een Ziggo moderator eens kijken wat er als eerste moet gebeuren.

 

M4indc
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top, bedankt Bert!

 

Heb na dit te doen al een paar uur geen problemen. En die errors staan nu beide op 0, bedankt 🙂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

TOP, veel succes gewenst verder.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic