1
Vraag
2
Reacties
wbtje

Level 2
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwbouw woning upload niet 30mb

Beste Medeforumers,

 

ik ben sinds vorige maand verhuisd naar onze nieuwbouw woning en ervaar eigenlijk sinds dien een lagere uploadsnelheid.

 

de uploadsnelheid is soms heel laag (8MB) en soms 27 a 30 maar over het algemeen 15 a 17 mb. Waar ik voorheen in mijn oude woning altijd 30mb upload en 300 download merk ik nu gewoon dat het niet helemaal lekker loopt altijd.

 

  1. Wat is er ondertussen gebeurt?
  2. telefonisch contact helpdesk (modem is goed)
  3. bezoek monteur (waardes zijn goed wel dip gezien over een periode maar kan te maken hebben met werkzaamheden).
  4. Vervangde modem geïnstalleerd  maar snelheid blijft dippen.

type modem connectbox (compal)

 

Conform standaard specificaties:DOCSIS 3.0
Hardware versie:4.01
Software versie:CH7465LG-NCIP-6.15.31p1-NOSH

 

 

ik ben redelijk leek hierin dus als jullie meer info nodig hebben dan hoor ik het graag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@wbtje, ik heb het even nagekeken en ik zie dat er een upstream issue speelt. Dit is bij ons bekend en wordt nu aan gewerkt. Er is nog geen datum bekend wanneer dit opgelost is.. We doen onze uiterste best! 

Bekijk in context

56 Reacties 56
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @wbtje en welkom hier op de Community!