1
Vraag
2
Reacties
Hans59

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nieuw modem

Op 29 maart brief gekregen van Ziggo dat ik over ongeveer twee weken een nieuw modem zou ontvangen. Huidige (Ubee-nog-wat) "past niet meer bij het netwerk van nu".
Dat is ondertussen dus 4 weken geleden.
Zijn er leverproblemen of toch maar eens gaan bellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hans59
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Gebeld.
Modem wordt binnen enkele dagen geleverd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Hans59
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Gebeld.
Modem wordt binnen enkele dagen geleverd.

blc99clc—_

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil toch graag een betere modem ontvangen, zoals eerst de bedoeling was.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic