Hans59
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nieuw modem

Op 29 maart brief gekregen van Ziggo dat ik over ongeveer twee weken een nieuw modem zou ontvangen. Huidige (Ubee-nog-wat) "past niet meer bij het netwerk van nu".
Dat is ondertussen dus 4 weken geleden.
Zijn er leverproblemen of toch maar eens gaan bellen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hans59
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Gebeld.
Modem wordt binnen enkele dagen geleverd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47618Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10498Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Hans59
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Gebeld.
Modem wordt binnen enkele dagen geleverd.

Bekijk in context

blc99clc—_
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil toch graag een betere modem ontvangen, zoals eerst de bedoeling was.

Uitgelicht topic