1
Vraag
2
Reacties
MikeWB

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw modem

Hallo,

 

Ik ben al heel lang in het bezit van een Cisco EPC3925 modem en ik vraag mij af of ik zo langzamerhand niet in aanmerking kom voor een nieuw modem? 

 

Ik hoor het graag!

 

Met vriendelijke groet,

 

Mike 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.



@MikeWB  schreef:

...Ik ben al heel lang in het bezit van een Cisco EPC3925 modem en ik vraag mij af of ik zo langzamerhand niet in aanmerking kom voor een nieuw modem? ...


Ja hoor, want de Cisco EPC3925 is niet meer van deze tijd. Deze heeft of 2,4GHz of 5GHz wifi ( dus geen dual ) en is daardoor aan vervanging toe.

Cisco 1a.png

 


M.b.t. "...heel lang in het bezit..." : is het AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo kastje ) en de bekabeling wel up-to-date? Kan u hier wat foto's plaatsen van beide?


Voor de Ziggo modem/router kan u hier wachten totdat een Ziggo mod langs komt ( zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ) of u kan dit via de Helpdesk/chat regelen:

– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. U ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen, zodra er iemand beschikbaar is.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.



@MikeWB  schreef:

...Ik ben al heel lang in het bezit van een Cisco EPC3925 modem en ik vraag mij af of ik zo langzamerhand niet in aanmerking kom voor een nieuw modem? ...


Ja hoor, want de Cisco EPC3925 is niet meer van deze tijd. Deze heeft of 2,4GHz of 5GHz wifi ( dus geen dual ) en is daardoor aan vervanging toe.

Cisco 1a.png

 


M.b.t. "...heel lang in het bezit..." : is het AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo kastje ) en de bekabeling wel up-to-date? Kan u hier wat foto's plaatsen van beide?


Voor de Ziggo modem/router kan u hier wachten totdat een Ziggo mod langs komt ( zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ) of u kan dit via de Helpdesk/chat regelen:

– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. U ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen, zodra er iemand beschikbaar is.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.

MikeWB
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb de gegevens in mijn profiel gezet, bedankt voor de reactie. 

 

Wat het AOP betreft, witte kastje en kabels zijn ongeveer een/twee jaar geleden vervangen na het verkrijgen van een Mediabox XL. Heb de Mediabox inmiddels niet meer (veel te groot) maar kastje en kabels zijn dus zo goed als nieuw. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @MikeWB en welkom hier! 

Fijn dat Pasi je al op weg heeft geholpen, op mijn beurt heb ik je een vervangend modem toegestuurd 🙂 Zo ben je weer helemaal up to date. Als we via deze weg verder nog wat voor je kunnen betekenen dan geef je maar een gil!

MikeWB
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Mariska,

 

Bedankt voor de snelle reactie het toesturen van een vervangend modem!

 

Gr,

Mike

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic