Op 29 maart brief gekregen van Ziggo dat ik over ongeveer twee weken een nieuw modem zou ontvangen. Huidige (Ubee-nog-wat) "past niet meer bij het netwerk van nu".
Dat is ondertussen dus 4 weken geleden.
Zijn er leverproblemen of toch maar eens gaan bellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebeld.
Modem wordt binnen enkele dagen geleverd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Gebeld.
Modem wordt binnen enkele dagen geleverd.
Ik wil toch graag een betere modem ontvangen, zoals eerst de bedoeling was.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.