1
Vraag
2
Reacties
gephi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw modem wel of niet op versterker?

Heb pakket met ziggo connectbox ontvangen ter vervanging van het oude cisco modem. Dit oude modem werkt in samenwerking met een Tratec FRA-752/N versterker. (geïnstalleerd door Ziggo)

In de installatie handleiding van het nieuwe modem wordt niets vermeld over die versterker.

Mijn vraag: moet ik die versterker aansluiten en zo ja, hoe?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Het modem dient niet meer op een versterker te worden aangesloten, deze dient enkel nog voor TV te worden gebruikt. Op het AOP dient een splitter te worden aangesloten, waarop vervolgens het modem en de versterker worden aangesloten.

 

Zou je een foto van AOP en versterker willen plaatsen? Mogelijk is e.e.a. aan vervanging toe.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

Het modem dient niet meer op een versterker te worden aangesloten, deze dient enkel nog voor TV te worden gebruikt. Op het AOP dient een splitter te worden aangesloten, waarop vervolgens het modem en de versterker worden aangesloten.

 

Zou je een foto van AOP en versterker willen plaatsen? Mogelijk is e.e.a. aan vervanging toe.

gephi
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aangesloten zoals door tobias is geadviseerd, aan de versterker heb ik een 2e tv in gebruik, alles werkt, nu nog even de kabeltjes netjes wegwerken. 

Bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic