Hallo @els.h
Welkom bij de Ziggo Community! Ik zie dat je problemen hebt met de VPN verbinding sinds je dat je het nieuwe Sagemcom modem hebt gekregen. Het kan best zijn dat je nadat je het nieuwe modem hebt gekregen je ook bent overgezet naar een Full Dual Stack verbinding en daarbij dus een IPv4 en een IPv6 adres hebt gekregen. Daardoor kan het ook zijn dat je VPN probeert te verbinden via IPv6 maar dat dit niet lukt omdat de VPN dit niet kan.
Wat je kunt proberen is het IPv6 protocol uit te zetten in de netwerk adapter van je laptop. Mocht je niet helemaal weten hoe je daar komt, Google het dan als onderstaande niet helpt
Voor Windows-gebruikers
1. Klik op het Windows Start-menu, typ ncpa.cpL in de zoekbalk en druk vervolgens op Enter op uw toetsenbord. Hierdoor wordt het venster Netwerkverbindingen geopend.
2. Klik met de rechtermuisknop op de verbinding die u wilt wijzigen en selecteer Eigenschappen.
OPMERKING: In sommige gevallen moet u een beheerderswachtwoord of bevestiging ingeven. In dat geval geeft u gewoon het wachtwoord of de bevestiging in.
3. Onder Deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig op het tabblad Netwerken: zorg dat het vakje naast Internetprotocol Versie 6 NIET aangevinkt is.
4. Klik op OK om de wijzigingen op te slaan en probeer hiernaar nog eens met de VPN te verbinden.
Verder heb ik je verbinding er nog even bij gepakt, ook naar aanleiding van de foto's die je stuurde. Het AOP is verouderd en zullen we moeten vervangen, ook dat de splitter niet direct op het AOP zit aangesloten kan zorgen voor instraling gezien de aansluiting aan de kant van de splitter niet geheel is afgesloten. Ik ga hiervoor ook even telefonisch contact met je opnemen om dit kort te sluiten. No pun intended 😄