Vraag
Reacties
Oplossing
Marjath
Level 1

Nieuw modem ontvangen

Heb het nieuwe modem ontvangen. Wil vandaag deze installeren. Helaas is het boekje erbij voor iemand met een visuele beperking nauwelijks te lezen. Kleine letters en grijs ipv zwart. Dus ga ik naar de ar code op het boekje. Krijg dan ziggo.nl met de opmerking 404 u zoekt vast iets anders. Hoe ga ik mijn nieuwe modem nu in 15 minuten installeren?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Marjath ,

Ik zal het je even uitleggen, hopelijk kom je er dan uit:

Zet het nieuwe modem naast de oude, zet dan eerst de coax over, vervolgens de telefoonkabel(s) en vervolgens de ethernet kabels.Haal dan de stekker van het oude modem uit het stopcontact en steek de stekker van de nieuwe er in(gebruik nooit de stekker van het oude modem).

Het nieuwe wifi wachtwoord staat op de onderkant en op het kaartje wat aan de zijkant onderaan in het modem geschoven is.

Het modem start nu op, werkt het niet na een half uurtje?Laat dan hier even een foto van het AOP(ziggo aansluiting) achter.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Marjath ,

Ik zal het je even uitleggen, hopelijk kom je er dan uit:

Zet het nieuwe modem naast de oude, zet dan eerst de coax over, vervolgens de telefoonkabel(s) en vervolgens de ethernet kabels.Haal dan de stekker van het oude modem uit het stopcontact en steek de stekker van de nieuwe er in(gebruik nooit de stekker van het oude modem).

Het nieuwe wifi wachtwoord staat op de onderkant en op het kaartje wat aan de zijkant onderaan in het modem geschoven is.

Het modem start nu op, werkt het niet na een half uurtje?Laat dan hier even een foto van het AOP(ziggo aansluiting) achter.

Marjath
Level 1
Topicstarter

Bedankt, het is gelukt. Zelfs mijn Deco set werd gelukkig direct herkend waardoor mijn totale WiFi netwerk weer in de lucht is.

@Ziggo, misschien een idee om een A4-tje toe te voegen aan de dozen met deze oplossing. Het boekje blijkt namelijk volledig overbodig.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ah, super om te horen @Marjath !

0 Kudos