1
Vraag
2
Reacties
Ducjo

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nieuw modem ontvangen, geen verbinding met tv

Nieuw modem ontvangen, geinstalleerd, alles werkt goed alleen geen internetverbinding met TV. WAT KAN IK DOEN?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Visser_

Level 17
Expert
  • 2533Posts
  • 76Oplossingen
  • 1058Likes

Probeer eens de ethernetkabel te verwijderen, de stekker van de tv eruit te trekken en vervolgens de tv weer aanzetten en de ethernetkabel er in doen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 15991Posts
  • 1015Oplossingen
  • 6999Likes

Welk merk en type TV is het en hoe is deze verbonden (ethernet of Wi-Fi)? Zie je een foutmelding?

Ducjo
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Tobias, het is een Phillips Smart tv bekabeld verbonden met de modem.

De tv geeft de volgende melding: controleer of de DHCP poort open staat.

BAM

Level 12
Expert
  • 637Posts
  • 48Oplossingen
  • 148Likes

@Ducjo,

 

Goedemorgen, controleer eens of de TV wel op automatisch IP verkrijgen staat.

Als je twijfelt zet de TV eens op WiFi en dan terug naar bekabeld.

 

Succes,

 

Bam

 

 

 

Visser_

Level 17
Expert
  • 2533Posts
  • 76Oplossingen
  • 1058Likes

Probeer eens de ethernetkabel te verwijderen, de stekker van de tv eruit te trekken en vervolgens de tv weer aanzetten en de ethernetkabel er in doen.

Ducjo
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi BAM, dit heb ik al meerdere keren zonder succes geprobeerd.

Ducjo
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit is de oplossing! Alles werkt weer.

Dank voor jullie hulp!

Visser_

Level 17
Expert
  • 2533Posts
  • 76Oplossingen
  • 1058Likes

Yes, top om te horen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic