Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Nieuw modem ontvangen, geinstalleerd, alles werkt goed alleen geen internetverbinding met TV. WAT KAN IK DOEN?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probeer eens de ethernetkabel te verwijderen, de stekker van de tv eruit te trekken en vervolgens de tv weer aanzetten en de ethernetkabel er in doen.
Welk merk en type TV is het en hoe is deze verbonden (ethernet of Wi-Fi)? Zie je een foutmelding?
Hi Tobias, het is een Phillips Smart tv bekabeld verbonden met de modem.
De tv geeft de volgende melding: controleer of de DHCP poort open staat.
Goedemorgen, controleer eens of de TV wel op automatisch IP verkrijgen staat.
Als je twijfelt zet de TV eens op WiFi en dan terug naar bekabeld.
Succes,
Bam
Probeer eens de ethernetkabel te verwijderen, de stekker van de tv eruit te trekken en vervolgens de tv weer aanzetten en de ethernetkabel er in doen.
Hi BAM, dit heb ik al meerdere keren zonder succes geprobeerd.
Dit is de oplossing! Alles werkt weer.
Dank voor jullie hulp!
Yes, top om te horen!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...