1
Vraag
2
Reacties
Ducjo

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nieuw modem ontvangen, geen verbinding met tv

Nieuw modem ontvangen, geinstalleerd, alles werkt goed alleen geen internetverbinding met TV. WAT KAN IK DOEN?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Probeer eens de ethernetkabel te verwijderen, de stekker van de tv eruit te trekken en vervolgens de tv weer aanzetten en de ethernetkabel er in doen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Welk merk en type TV is het en hoe is deze verbonden (ethernet of Wi-Fi)? Zie je een foutmelding?

Ducjo
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi Tobias, het is een Phillips Smart tv bekabeld verbonden met de modem.

De tv geeft de volgende melding: controleer of de DHCP poort open staat.

BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

@Ducjo,

 

Goedemorgen, controleer eens of de TV wel op automatisch IP verkrijgen staat.

Als je twijfelt zet de TV eens op WiFi en dan terug naar bekabeld.

 

Succes,

 

Bam

 

 

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Probeer eens de ethernetkabel te verwijderen, de stekker van de tv eruit te trekken en vervolgens de tv weer aanzetten en de ethernetkabel er in doen.

Ducjo
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi BAM, dit heb ik al meerdere keren zonder succes geprobeerd.

Ducjo
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dit is de oplossing! Alles werkt weer.

Dank voor jullie hulp!

Verwijderd account
Niet van toepassing

Yes, top om te horen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic