1
Vraag
2
Reacties
R.

Stamgast
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nieuw modem in bridge modus ?

Ik heb deze week een nieuw modem van Ziggo ontvangen nu staat mijn huidige modem in bridge modus Hoe gaat de procedure bij dit nieuw modem staat deze ook al in bridge modus of met ik dit opnieuw aanvragen, Thuisnetwerk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi
Expert
Expert
  • 5687Posts
  • 334Oplossingen
  • 2520Likes

Hallo,

als uw huidige modem in bridge mode staat, dan zou het vervangende modem dat 'automatisch' ook moeten staan.

Het omschakelen tussen router of bridge mode, kan de Ziggo Helpdesk of een Ziggo mod voor u doen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Pasi
Expert
Expert
  • 5687Posts
  • 334Oplossingen
  • 2520Likes

Hallo,

als uw huidige modem in bridge mode staat, dan zou het vervangende modem dat 'automatisch' ook moeten staan.

Het omschakelen tussen router of bridge mode, kan de Ziggo Helpdesk of een Ziggo mod voor u doen.

R.
topicstarter
Stamgast
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor je reactie modem aangesloten en alles werkt  LED voorkant is groen maar dit is in verband met de bridge modus dacht ik

Overigens is het mogelijk dat ik een iets langere kabel krijg, de kabel van de splitter naar mijn modem Is nu (schat ik) 1 mtr is net iets te kort 1,5 mtr zou beter zijn

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 12409Posts
  • 760Oplossingen
  • 4798Likes

Ziggo kan kosteloos een IEC/F- of F/F-kabel van 1,5 meter toesturen om het modem op aan te sluiten. Welke type kabel je nodig hebt, hangt af van het type splitter.

R.
topicstarter
Stamgast
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Type spliter: POA-01-B

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 12409Posts
  • 760Oplossingen
  • 4798Likes

In dat geval is een IEC/F-kabel (groen/rood) nodig. Echter, als je op dit moment al een groen/rood-kabel gebruikt, dan is deze al 1,5 meter. Je kunt deze eventueel verlengen met een IEC/IEC-kabel (groen/blauw) van 1,5 meter, welke ook kosteloos toegestuurd kan worden.

R.
topicstarter
Stamgast
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

oke, is goed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.