1
Vraag
2
Reacties
mroelofs

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuw modem en netflix

  •  Gisteren heb ik een nieuw modem ontvangen. Sindsdien kan ik geen netflix meer kijken via de tv. Via de mobiel werkt netflix wel. Ik krijg, bij het opstarten van Netflix een zwart beeld met daarop de melding: wacht en probeer later opnieuw. H
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hallo en welkom @mroelofs,

 

Is de tv ook al opnieuw (met kabel of via wifi) verbonden met het netwerk? Wat gebeurt er bij het openen van andere apps op de tv? 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hallo en welkom @mroelofs,

 

Is de tv ook al opnieuw (met kabel of via wifi) verbonden met het netwerk? Wat gebeurt er bij het openen van andere apps op de tv? 🙂

mroelofs
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gelukt! Bedankt!

Ron22

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem maar ik zie hier nergens de oplossing staan!

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 288Posts
  • 24Oplossingen
  • 128Likes

Dag @Ron22! Als we je ergens bij kunnen helpen, maak gerust een eigen topic aan! Je reageert nu op iets uit het jaar 2022. Vanuit een eigen topic helpen we je graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic