Hey @Daas0097. De foto's zijn in principe voldoende zo, al zou je eventueel nog een close-up mogen delen van de hoofdaansluiting zelf. Welk type dat is, kan ik vanuit de foto's namelijk niet opmaken. Hiervoor kan je dan het beste de coax-kabels en splitter even loshalen voor het maken van de foto. Van wat ik kan zien, lijkt de aansluiting in ieder geval wel wat ouder.
Kijken wij in onze 'uitlees systemen' dan valt de data van het modem ook niet fatsoenlijk binnen te halen. Andere modems in de omgeving vallen wel gewoon uit te lezen, vandaar dat we nu denken aan een signaalprobleem of defect in de apparatuur. Mijn advies hiervoor zou zijn om een monteur in te plannen, welke op locatie het probleem komt bekijken en natuurlijk oplossen. Hiervoor gelden onze standaard monteursvoorwaarden. Storingen veroorzaakt door ons signaal, onze apparatuur of onze hoofdaansluiting zijn natuurlijk altijd voor onze rekening. Zal ik een monteur voor je inplannen? 🙂 Ik hoor het graag van je, dan kom ik in actie.