1
Vraag
2
Reacties
Daas0097

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw modem connect niet met smart wifi app

Ik heb mijn nieuwe modem geinstaleerd wat het ook gelijk goed deed. Alleen toen ik mijn smart wifi pods in de app wou installeren lukte het me niet om het modem te vinden. Heb de app opnieuw geinstalleerd en het modem opnieuw opgestart maar het wil niet lukken. Enige idee wat het probleem is?

23 Reacties 23
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Daas0097 Morgen komt er, hoop ik, een moderator langs in dit topic, ik vermoed tussen de wal en het schip gevallen.

Daas0097
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik hoop het ook 🙂

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemorgen @Daas0097 🙂 

Bij deze heb ik de monteur voor je ingepland, hij komt komende maandag 21 maart al langs tussen 12.00 en 18.00 uur. Komt dit niet goed uit dan kun je de afspraak gemakkelijk wijzigen via je Mijn Ziggo account (Gegevens -> Mijn Monteursafspraken) We horen graag van je hoe het is gegaan op het moment dat de monteur langs is geweest en voor nu: Geniet van je weekend!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

@Daas0097 Heb je een update voor ons? Hoe is de afspraak van afgelopen maandag verlopen? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic