Ik heb mijn nieuwe modem geinstaleerd wat het ook gelijk goed deed. Alleen toen ik mijn smart wifi pods in de app wou installeren lukte het me niet om het modem te vinden. Heb de app opnieuw geinstalleerd en het modem opnieuw opgestart maar het wil niet lukken. Enige idee wat het probleem is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Daas0097 Morgen komt er, hoop ik, een moderator langs in dit topic, ik vermoed tussen de wal en het schip gevallen.
Ik hoop het ook 🙂
Goedemorgen @Daas0097 🙂
Bij deze heb ik de monteur voor je ingepland, hij komt komende maandag 21 maart al langs tussen 12.00 en 18.00 uur. Komt dit niet goed uit dan kun je de afspraak gemakkelijk wijzigen via je Mijn Ziggo account (Gegevens -> Mijn Monteursafspraken) We horen graag van je hoe het is gegaan op het moment dat de monteur langs is geweest en voor nu: Geniet van je weekend!
@Daas0097 Heb je een update voor ons? Hoe is de afspraak van afgelopen maandag verlopen? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.