Vraag
Reacties
Oplossing
Daas0097
Level 2

Nieuw modem connect niet met smart wifi app

Ik heb mijn nieuwe modem geinstaleerd wat het ook gelijk goed deed. Alleen toen ik mijn smart wifi pods in de app wou installeren lukte het me niet om het modem te vinden. Heb de app opnieuw geinstalleerd en het modem opnieuw opgestart maar het wil niet lukken. Enige idee wat het probleem is?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
23 Reacties 23
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Daas0097 Morgen komt er, hoop ik, een moderator langs in dit topic, ik vermoed tussen de wal en het schip gevallen.

0 Kudos
Daas0097
Level 2
Topicstarter

Ik hoop het ook 🙂

Mariska
Community Developer
Community Developer

Goedemorgen @Daas0097 🙂 

Bij deze heb ik de monteur voor je ingepland, hij komt komende maandag 21 maart al langs tussen 12.00 en 18.00 uur. Komt dit niet goed uit dan kun je de afspraak gemakkelijk wijzigen via je Mijn Ziggo account (Gegevens -> Mijn Monteursafspraken) We horen graag van je hoe het is gegaan op het moment dat de monteur langs is geweest en voor nu: Geniet van je weekend!

Mariska
Community Developer
Community Developer

@Daas0097 Heb je een update voor ons? Hoe is de afspraak van afgelopen maandag verlopen? 🙂

0 Kudos