Hallo,
Ik heb een Techicolor 7200 modem.
Volgens mij is dit een verouderd model, want heb ik al een aantal jaren.
Is het mogelijk een nieuw modem te ontvangen en zo ja, zijn hier kosten aan verbonden?
Misschien dat mijn internet signaal dan wat beter wordt.
Als ik mijn vraag ergens anders moet stellen hoor ik het graag!
Bedankt!
Faasio
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey goedemiddag @Faasio en welkom hier op onze Community 🙂
Je hebt inderdaad al een wat ouder modem dus bij deze komt er kosteloos een vervangend modem jouw kant op! Laat je ons weten hoe het gaat als je deze binnen hebt? 😄
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo kan je een nieuw modem sturen.
Mogelijk zijn ook je aansluitmaterialen verouderd en Ziggo kan je ook de hedendaagse aansluitmaterialen meteen meesturen.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dan kan een Ziggo moderator direct zien welke aansluitmaterialen er meegestuurd moeten worden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dat ziet er nog goed uit.
Als alles prima werkt, dan zijn er niet direct nieuwe materialen nodig.
Hey goedemiddag @Faasio en welkom hier op onze Community 🙂
Je hebt inderdaad al een wat ouder modem dus bij deze komt er kosteloos een vervangend modem jouw kant op! Laat je ons weten hoe het gaat als je deze binnen hebt? 😄
Hoi @Mariska : Dank je wel, ben benieuwd!
Hoop dat de installatie niet te moeilijk is, heb niet zoveel verstand ervan.
Ontvang ik nog een mail wanneer het verzonden wordt?
Dat moet helemaal goed komen, daar heb ik alle vertrouwen in 🙂 En als je toch ergens vastloopt dan zitten we ook via deze weg voor je klaar om te helpen.
Je krijgt inderdaad een email van Post NL met een Track & Trace code op het moment dat het pakketje jouw kant op komt.
@Mariska : Nou ik wacht het rustig af.
En ik laat uiteraard hier nog weten hoe het is gegaan!
Modem installeren ging gelukkig heel makkelijk!
@Faasio dat is goed nieuws! Dankje voor het delen en natuurlijk veel plezier gewenst met je hagelnieuwe modem!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.