1
Vraag
2
Reacties
Ron Moss

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuw modem aanvragen - ter vervanging van Technicolor 7200

Momenteel heb ik een ouder model modem - Technicolor 7200 - waardoor mijn internet soms langzaam is, onveilig en soms hapert.

 

Kan ik via deze community een smart wifi (wit) modem of Giga (graag ook advies hierover welke de beste is voor mijn situatie...) aanvragen? Zodat ik weer veilig, meer en goed wifi bereik heb.


Ik heb de nieuwe splitter zonder radio aansluiting al (ontvangen) van jullie.


Met vriendelijke groet,
Ronald

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Pim8491,

Leuk dat je een Mediabox Next hebt nu. Dat smaakt naar meer begrijp ik 😉 Goed nieuws, ik heb zojuist een nieuw modem voor je besteld. Zodra de Track&Trace code bekend is ontvang je die per e-mail van ons. Na de installatie van het nieuwe modem dien je het huidige modem te retourneren. We sturen je hiervoor retourinstructies. Veel plezier met de nieuwe apparatuur! 

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Ron Moss, ik stuur je een nieuwe afstandsbediening op. Binnen 2-3 dagen heb je hem in huis. Mocht je daarna nog tegen dingen aanlopen dan kunnen we kijken naar de omwisseling van de mediabox. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan je een nieuw modem toesturen.

Een nieuw modem kun je niet kiezen, een Ziggo moderator kan zien wat er nodig is en of dat er een Connect box of Connect box Giga gestuurd wordt hangt af van je abonnement en/of hoe je coax wijknetwerk ingedeeld is.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Dag @Ron Moss goedemiddag 🙂 

Goed dat je aan de belt trekt bij vragen over je modem! Ik stuur een nieuw modem jouw kant op. Giga modem is in dit geval niet nodig 😉

Je ontvangt een track en trace wanneer het pakket jouw kant op komt! 

Ron Moss
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank Madelon! zie de nieuwe modem tegemoet!

Pim8491

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Madelon Ik heb pas geleden een mediabox next van jullie ontvangen en zou graag ook mijn modem (Technicolor) vervangen voor een nieuwe. Bij voorkeur de connectbox/smartwifi. Ik hoor graag of dit kan en alvast dank! Vriendelijke groet, Pim

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Pim8491,

Leuk dat je een Mediabox Next hebt nu. Dat smaakt naar meer begrijp ik 😉 Goed nieuws, ik heb zojuist een nieuw modem voor je besteld. Zodra de Track&Trace code bekend is ontvang je die per e-mail van ons. Na de installatie van het nieuwe modem dien je het huidige modem te retourneren. We sturen je hiervoor retourinstructies. Veel plezier met de nieuwe apparatuur! 

Pim8491

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Rikst Precies ik dacht ik update nu gelijk alle apparatuur even 😉 Dank voor de goede service!

Ron Moss
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nu we toch bezig zijn: kan ik ook een nieuwe mediabox ontvangen? Onze afstandbediening werkt (vaak) niet meer goed en deze is ook (erg) oud..

ps: dank voor de nieuwe modem trouwens! Heb hem binnen en geinstalleerd, lijkt goed te gaan (ga nog even een paar speedtest doen deze week😀)

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

@Ron Mossje kunt hier zelf een nieuwe afstandsbediening aanvragen. een nieuwe mediabox lijkt me niet nodig in dit geval toch? 🙂

https://www.ziggo.nl/televisie/afstandsbediening-stembesturing

Ron Moss
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Voor de duidelijkheid: gaat om afstandsbediening van de mediabox en niet voor de TV..

Daarnaast hebben we soms ook problemen met de connectie / uitzendingen van deze (meer dan 10 jaar oude UPC! ..) box!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Ron Moss, ik stuur je een nieuwe afstandsbediening op. Binnen 2-3 dagen heb je hem in huis. Mocht je daarna nog tegen dingen aanlopen dan kunnen we kijken naar de omwisseling van de mediabox. 

Ron Moss
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@LotteWe hebben nog geen nieuwe afstandsbediening ontvangen: zou je dat kunnen checken? Dank alvast!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Ron Moss Goed dat je het aangeeft. De order is niet helemaal goed doorgekomen, ik heb deze alsnog doorgezet. Hij kom nu heel snel jouw kant op. 

Ron Moss
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@LotteDank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic