Vraag
Reacties
BvanWijk
Level 14

Nieuw modem, WifiPods staan nog op oude modem

Beste leden,

 

Mijn modem heeft vorige week de geest gegeven, zaterdag heeft de Ziggo monteur een nieuwe geïnstalleerd. Maar nu zie ik in de SmartWifi app mijn nieuwe modem staan en het oude modem en de wifipods staan nog op het oude modem maar ze maken wel gewoon contact met het nieuwe modem is dit een fout in de SmartWifi app of moet dit door Ziggo worden aangepast?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
10 Reacties 10
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan de pods loskoppelen van je oude modem en dan kun je ze opnieuw installeren op je nieuwe modem.

Morgen komen ze hier langs.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @BvanWijk,

Goed dat je via dit topic even opnieuw aan de bel trekt! Ik begrijp dat je zowel het oud als nieuwe modem ziet in de SmartWifi app. Dit is inderdaad een probleem in de weergave. Ik heb een verzoek ingediend bij een van onze specialisten om het oude modem te verwijderen uit het SmartWifi overzicht. 

BvanWijk
Level 14
Topicstarter

Dankjewel

0 Kudos
BvanWijk
Level 14
Topicstarter

@Paul We zijn inmiddels een paar dagen verder maar de WifiPods staan nog steeds op mijn oude modem als je kijkt in de app en op de website connect.ziggo.nl. Kan ik zelf iets doen om dit te verhelpen?

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @BvanWijk, wat vreemd dat het nog niet lukt. Ik zie hier wel het juiste modem in ons systeem staan. Heb je al een keer uitgelogd en opnieuw ingelogd? 

0 Kudos
BvanWijk
Level 14
Topicstarter

Hoi @Lotte als je de reactie van @Paul hebt gezien, gaat het niet om lukken maar uit jullie systeem halen door een van jullie specialisten

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@BvanWijk Ik heb het wat verder uitgezocht en het blijkt een issue aan onze kant te zijn. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Voor Android komt deze in versie 2.25 en voor iOS zal deze later ook komen. 

BvanWijk
Level 14
Topicstarter

Fijn dat je het hebt uitgezocht @Lotte . Ik gebruik zelf iOS dus ik moet nog ff geduld hebben. Ik wacht het af. Bedankt!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @BvanWijk

 

Ik denk dat we update even links moeten laten liggen. In plaats daarvan wil ik je vragen in de Smart Wifi app een aanpassing te doen, namelijk de SSID van je nieuwe modem daar aanpassen zoals het op de sticker van het nieuwe modem staat. 

0 Kudos
BvanWijk
Level 14
Topicstarter

ik ga het aanpassen maar ik denk niet dat daar de fouten zijn opgelost die in de app zitten

0 Kudos