1
Vraag
2
Reageer en help mee
BvanWijk

Level 13
  • 838Posts
  • 10Oplossingen
  • 100Likes

Nieuw modem, WifiPods staan nog op oude modem

Beste leden,

 

Mijn modem heeft vorige week de geest gegeven, zaterdag heeft de Ziggo monteur een nieuwe geïnstalleerd. Maar nu zie ik in de SmartWifi app mijn nieuwe modem staan en het oude modem en de wifipods staan nog op het oude modem maar ze maken wel gewoon contact met het nieuwe modem is dit een fout in de SmartWifi app of moet dit door Ziggo worden aangepast?

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70208Posts
  • 4883Oplossingen
  • 19798Likes

Een Ziggo moderator kan de pods loskoppelen van je oude modem en dan kun je ze opnieuw installeren op je nieuwe modem.

Morgen komen ze hier langs.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17919Posts
  • 1338Oplossingen
  • 6521Likes

Goedemiddag @BvanWijk,

Goed dat je via dit topic even opnieuw aan de bel trekt! Ik begrijp dat je zowel het oud als nieuwe modem ziet in de SmartWifi app. Dit is inderdaad een probleem in de weergave. Ik heb een verzoek ingediend bij een van onze specialisten om het oude modem te verwijderen uit het SmartWifi overzicht. 

BvanWijk
Topicstarter
Level 13
  • 838Posts
  • 10Oplossingen
  • 100Likes

Dankjewel

BvanWijk
Topicstarter
Level 13
  • 838Posts
  • 10Oplossingen
  • 100Likes

@Paul We zijn inmiddels een paar dagen verder maar de WifiPods staan nog steeds op mijn oude modem als je kijkt in de app en op de website connect.ziggo.nl. Kan ik zelf iets doen om dit te verhelpen?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 974Likes

Goedemorgen @BvanWijk, wat vreemd dat het nog niet lukt. Ik zie hier wel het juiste modem in ons systeem staan. Heb je al een keer uitgelogd en opnieuw ingelogd? 

BvanWijk
Topicstarter
Level 13
  • 838Posts
  • 10Oplossingen
  • 100Likes

Hoi @Lotte als je de reactie van @Paul hebt gezien, gaat het niet om lukken maar uit jullie systeem halen door een van jullie specialisten

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 974Likes

@BvanWijk Ik heb het wat verder uitgezocht en het blijkt een issue aan onze kant te zijn. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Voor Android komt deze in versie 2.25 en voor iOS zal deze later ook komen. 

BvanWijk
Topicstarter
Level 13
  • 838Posts
  • 10Oplossingen
  • 100Likes

Fijn dat je het hebt uitgezocht @Lotte . Ik gebruik zelf iOS dus ik moet nog ff geduld hebben. Ik wacht het af. Bedankt!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4808Posts
  • 441Oplossingen
  • 1412Likes

Hoi @BvanWijk

 

Ik denk dat we update even links moeten laten liggen. In plaats daarvan wil ik je vragen in de Smart Wifi app een aanpassing te doen, namelijk de SSID van je nieuwe modem daar aanpassen zoals het op de sticker van het nieuwe modem staat. 

BvanWijk
Topicstarter
Level 13
  • 838Posts
  • 10Oplossingen
  • 100Likes

ik ga het aanpassen maar ik denk niet dat daar de fouten zijn opgelost die in de app zitten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic