Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste leden,
Mijn modem heeft vorige week de geest gegeven, zaterdag heeft de Ziggo monteur een nieuwe geïnstalleerd. Maar nu zie ik in de SmartWifi app mijn nieuwe modem staan en het oude modem en de wifipods staan nog op het oude modem maar ze maken wel gewoon contact met het nieuwe modem is dit een fout in de SmartWifi app of moet dit door Ziggo worden aangepast?
Een Ziggo moderator kan de pods loskoppelen van je oude modem en dan kun je ze opnieuw installeren op je nieuwe modem.
Morgen komen ze hier langs.
Goedemiddag @BvanWijk,
Goed dat je via dit topic even opnieuw aan de bel trekt! Ik begrijp dat je zowel het oud als nieuwe modem ziet in de SmartWifi app. Dit is inderdaad een probleem in de weergave. Ik heb een verzoek ingediend bij een van onze specialisten om het oude modem te verwijderen uit het SmartWifi overzicht.
Dankjewel
@Paul We zijn inmiddels een paar dagen verder maar de WifiPods staan nog steeds op mijn oude modem als je kijkt in de app en op de website connect.ziggo.nl. Kan ik zelf iets doen om dit te verhelpen?
Goedemorgen @BvanWijk, wat vreemd dat het nog niet lukt. Ik zie hier wel het juiste modem in ons systeem staan. Heb je al een keer uitgelogd en opnieuw ingelogd?
@BvanWijk Ik heb het wat verder uitgezocht en het blijkt een issue aan onze kant te zijn. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Voor Android komt deze in versie 2.25 en voor iOS zal deze later ook komen.
Fijn dat je het hebt uitgezocht @Lotte . Ik gebruik zelf iOS dus ik moet nog ff geduld hebben. Ik wacht het af. Bedankt!
Hoi @BvanWijk,
Ik denk dat we update even links moeten laten liggen. In plaats daarvan wil ik je vragen in de Smart Wifi app een aanpassing te doen, namelijk de SSID van je nieuwe modem daar aanpassen zoals het op de sticker van het nieuwe modem staat.
ik ga het aanpassen maar ik denk niet dat daar de fouten zijn opgelost die in de app zitten
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...