Ik krijg een nieuw modem van Ziggo. Kan ik ergens zien welke ik krijg (ivm in bridge mode zetten) ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @rinusspijkers ,
Alle modems kunnen in bridge.Maar als je een abonnement hebt trager dan max en er geen capaciteitsprobleem is, krijg je waarschijnlijk een Compal of Arris connectbox.
Is er wel een capaciteitsprobleem of heb je giga internet, dan krijg je een Sagemcom.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @rinusspijkers ,
Alle modems kunnen in bridge.Maar als je een abonnement hebt trager dan max en er geen capaciteitsprobleem is, krijg je waarschijnlijk een Compal of Arris connectbox.
Is er wel een capaciteitsprobleem of heb je giga internet, dan krijg je een Sagemcom.
Ik heb alles in 1 Plus.
Dat is volgens mij nu 200mbps.Dan krijg je, indien er geen capaciteitsprobleem is, zeer waarschijnlijk een Connectbox van Arris/Compal.
Dit is echter ook afhankelijk van de voorraad, dus het kan zo zijn dat je alsnog een Sagemcom krijgt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.