Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Wij hebben gisteren een nieuw Smart Wifi Modem van Ziggo ontvangen (de zwarte) en nu werken onze Smart Wifi Pods niet meer. Ik kan deze ook niet opnieuw koppelen omdat ik dan de melding krijg dat ze reeds gekoppeld zijn.
Wie kan me hierbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Wacko Jacko
Ik heb voor je gekeken en zie deze nu, een paar dagen later, al weer werken en je apparaten er ook weer goed mee verbinden. Dit had een collega al reeds gezien.
Mochten er toch verdere vragen zijn, dan horen we dit graag
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zet de serienummers tussen haakjes achter je postcode en huisnummer, dan kan er gelijk actie ondernomen worden.
Hey @Wacko Jacko
Ik heb voor je gekeken en zie deze nu, een paar dagen later, al weer werken en je apparaten er ook weer goed mee verbinden. Dit had een collega al reeds gezien.
Mochten er toch verdere vragen zijn, dan horen we dit graag
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...