1
Vraag
2
Reacties
Wacko Jacko

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw Smart Wifi Modem - Smart Wifi Pods werken niet meer

Goedemiddag,

 

Wij hebben gisteren een nieuw Smart Wifi Modem van Ziggo ontvangen (de zwarte) en nu werken onze Smart Wifi Pods niet meer. Ik kan deze ook niet opnieuw koppelen omdat ik dan de melding krijg dat ze reeds gekoppeld zijn. 

 

Wie kan me hierbij helpen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3198Posts
  • 264Oplossingen
  • 1879Likes

Hey @Wacko Jacko 

Ik heb voor je gekeken en zie deze nu, een paar dagen later, al weer werken en je apparaten er ook weer goed mee verbinden. Dit had een collega al reeds gezien. 

 

Mochten er toch verdere vragen zijn, dan horen we dit graag

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

 

Zet de serienummers tussen haakjes achter je postcode en huisnummer, dan kan er gelijk actie ondernomen worden.

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3198Posts
  • 264Oplossingen
  • 1879Likes

Hey @Wacko Jacko 

Ik heb voor je gekeken en zie deze nu, een paar dagen later, al weer werken en je apparaten er ook weer goed mee verbinden. Dit had een collega al reeds gezien. 

 

Mochten er toch verdere vragen zijn, dan horen we dit graag

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic