Vraag
Reacties
Oplossing
Wacko Jacko
Level 1

Nieuw Smart Wifi Modem - Smart Wifi Pods werken niet meer

Goedemiddag,

 

Wij hebben gisteren een nieuw Smart Wifi Modem van Ziggo ontvangen (de zwarte) en nu werken onze Smart Wifi Pods niet meer. Ik kan deze ook niet opnieuw koppelen omdat ik dan de melding krijg dat ze reeds gekoppeld zijn. 

 

Wie kan me hierbij helpen? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hey @Wacko Jacko 

Ik heb voor je gekeken en zie deze nu, een paar dagen later, al weer werken en je apparaten er ook weer goed mee verbinden. Dit had een collega al reeds gezien. 

 

Mochten er toch verdere vragen zijn, dan horen we dit graag

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

 

Zet de serienummers tussen haakjes achter je postcode en huisnummer, dan kan er gelijk actie ondernomen worden.

0 Kudos
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hey @Wacko Jacko 

Ik heb voor je gekeken en zie deze nu, een paar dagen later, al weer werken en je apparaten er ook weer goed mee verbinden. Dit had een collega al reeds gezien. 

 

Mochten er toch verdere vragen zijn, dan horen we dit graag