Goedemiddag,
Wij hebben gisteren een nieuw Smart Wifi Modem van Ziggo ontvangen (de zwarte) en nu werken onze Smart Wifi Pods niet meer. Ik kan deze ook niet opnieuw koppelen omdat ik dan de melding krijg dat ze reeds gekoppeld zijn.
Wie kan me hierbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Wacko Jacko
Ik heb voor je gekeken en zie deze nu, een paar dagen later, al weer werken en je apparaten er ook weer goed mee verbinden. Dit had een collega al reeds gezien.
Mochten er toch verdere vragen zijn, dan horen we dit graag
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zet de serienummers tussen haakjes achter je postcode en huisnummer, dan kan er gelijk actie ondernomen worden.
Hey @Wacko Jacko
Ik heb voor je gekeken en zie deze nu, een paar dagen later, al weer werken en je apparaten er ook weer goed mee verbinden. Dit had een collega al reeds gezien.
Mochten er toch verdere vragen zijn, dan horen we dit graag
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.