GN3

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw Modem voor een ander IP

Hoi,

 

Mijn Modem(router) is onderdeel van een Botnet waarbij mijn IP-adres gelinkt is aan verschillende websites.

 

Ik zal de vragen vrij simpel houden aangezien dit voor mij persoonlijk bijzonder vervelend en vooral extreem irritant is;

1. Kan Ziggo mijn IP-adres veranderen op mijn huidige router en wat moet ik hiervoor doen?

2. Kan ik een modem aanvragen waar ik een VPN op kan installeren?(Ik betaal dit zelf, hoef het niet gratis te krijgen)

3. Anders gewoon een gehele nieuwe modem met een ander IP

4. Als laatste, indien dit überhaupt mogelijk is, kunnen jullie kijken hoeveel netwerken ''geassocieerd'' worden met mijn IP-adres of waar kan ik iets heensturen waardoor dit uitgezocht kan worden? Bijvoorbeeld via Wireshark. Ik zou het graag zelf allemaal uitzoeken, maar daarvoor heeft dit me al teveel hoofdpijn bezorgd.

 

Ik hoor het graag. Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

1. Nee.

2. Nee, dan zal je zelf een router moeten kopen waar dit mee kan, de Ziggo modem/routers hebben deze functie niet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

1. Nee.

2. Nee, dan zal je zelf een router moeten kopen waar dit mee kan, de Ziggo modem/routers hebben deze functie niet.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is ook als je al besmet bent nutteloos.

Je moet je eigen apparatuur opschonen.

Doe je dit niet heb je goede kans dat je door ziggo wordt van het internet gehaald wordt.

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Kun je nog een keer uitleggen wat je probleem is? Ik snap hem nog niet…

Daarom heb ik ook nog geen antwoord op vraag 4.

Uitgelicht topic