Vraag
Reacties
Oplossing
Jurreboss
Level 2

Niet verbinden met bepaalde servers

Sinds een paar dagen heb ik ziggo en verbind mijn smart tv niet meer met bepaalde apps, ook kan ik niet meer de ea servers inkomen en mijn werk laptop is ook verbonden met het internet maar kan geen 1 site opzoeken verder op telefoons en tablets doet het internet het het wel

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jurreboss
Level 2
Topicstarter

Ik heb dus met ziggo gebeld en die heeft dus blijkbaar ipv 6 uitgezet en ipv 4 aangezet en nu doet mijn xbox het wel, hartstikke bedankt voor het mee denken ! Het is binnen no time geregeld blijkbaar

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Jurreboss 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.

Zou je nog wat meer informatie kunnen geven? Bijvoorbeeld: welk modem heb je en hoe is je TV verbonden met dat modem?

Zou je ook een foto kunnen plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je/jullie huis binnenkomt (AOP) met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Jurreboss
Level 2
Topicstarter

34978CD3-C68C-4B24-A6B0-95F58AB67E8E.jpeg

 dit is de modum 

0 Kudos
Jurreboss
Level 2
Topicstarter

Mijn xbox is verbonden met een kabel en de tv is verbonden met wifi.

0 Kudos
Jurreboss
Level 2
Topicstarter

Ook heb is last met mijn xbox om met bepaalde games de servers in te komen, bijvoorbeeld ea met het spel fifa kan ik ook niet inkomen hiervoor zat ik bij kpn en had ik er verder geen last van 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Jurreboss dank voor de foto's. Zou je ook nog een foto kunnen maken van e eerste plaats waar Ziggo je/jullie huis binnenkomt (AOP) met eventuele splitters en versterkers?

Hoe oud is je Smart TV?

0 Kudos
Jurreboss
Level 2
Topicstarter

Ik heb dus met ziggo gebeld en die heeft dus blijkbaar ipv 6 uitgezet en ipv 4 aangezet en nu doet mijn xbox het wel, hartstikke bedankt voor het mee denken ! Het is binnen no time geregeld blijkbaar

0 Kudos
Ga naar reactie
Jurreboss
Level 2
Topicstarter

En de medewerker vertelde ook dat bepaalde apparaten ipv6 niet ondersteunen en mijn smart tv is een jaar oud model 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Oké als het verder is opgelost dan wens ik je succes! 👍🏻

0 Kudos