Ik zit in Europees bestuur. Mails van Zwitsers medebestuurslid, verzonden via haar bluewin.ch - account komt niet aan op mijn @home account. Het zit ook niet in mijn spam. Het betreft alleen het bluewin.ch, andere Zwitserse mails ontvang ik wel. Zij krijgt van haar provider als reactie dat haar mail geblokkeerd wordt door @home. Dank voor uw hulp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Marleenvdh wrote:
Ik zit in Europees bestuur. Mails van Zwitsers medebestuurslid, verzonden via haar bluewin.ch - account komt niet aan op mijn @home account. Het zit ook niet in mijn spam. Het betreft alleen het bluewin.ch, andere Zwitserse mails ontvang ik wel. Zij krijgt van haar provider als reactie dat haar mail geblokkeerd wordt door @home. Dank voor uw hulp.
Hoi,
Dit is lastig zo maar te beantwoorden voor ons , dit is een klanten helpen klanten community.
Als ik het zo lees kan het zijn dat bluewin.ch op een zwarte lijst staat dat is ook lastig voor ons uit te zoeken , zorg dat u postcode en huisnummer in u community profiel staan.
Ik breng dit even onder de aandacht van de Ziggo moderatoren op dit forum en die kunnen denk ik makkelijker nagaan wat er aan de hand is.
Hi Marleen, zou je je medebestuurslid kunnen vragen om een e-mail te sturen aan community@vodafoneziggo.com t.a.v. Mark? Als hij of zij het linkje hier opent met een e-mailprogramma wordt meteen ons adres en het onderwerp ingevuld, wel zo handig.
Dan kan ik die mail bij onze Abuse afdeling laten checken waarom deze geblokkeerd worden.
Voor de zekerheid dat @Marleenvdh het leest heb ik haar nog even benoemd
Bestuurslid Vroni Peterhans heeft mail op 11 september vanaf haar bluewin account vanuit Zwitserland op het door Mark aangegeven e-mailadres gestuurd .
Marleenvdh wrote:
Bestuurslid Vroni Peterhans heeft mail op 11 september vanaf haar bluewin account vanuit Zwitserland op het door Mark aangegeven e-mailadres gestuurd .
Hm, die kan ik niet vinden in onze inbox. Blijkbaar wordt de mail ook geweigerd door onze bedrijfs-mailbox… We zullen toch een mail van Vroni ergens moeten laten bezorgen want met dat ontvangen bericht kunnen we de headers zien en analyseren waarom de mail geweigerd wordt. Ik stuur je een privébericht!
Mark Ziggo wrote:
Marleenvdh wrote:
Bestuurslid Vroni Peterhans heeft mail op 11 september vanaf haar bluewin account vanuit Zwitserland op het door Mark aangegeven e-mailadres gestuurd .
Hm, die kan ik niet vinden in onze inbox. Blijkbaar wordt de mail ook geweigerd door onze bedrijfs-mailbox… We zullen toch een mail van Vroni ergens moeten laten bezorgen want met dat ontvangen bericht kunnen we de headers zien en analyseren waarom de mail geweigerd wordt. Ik stuur je een privébericht!
Mogelijk dat mijn eigen domein ( geen Ziggo ) hem niet weigert en ik heb er geen bezwaar tegen dat mijn mail adres wordt doorgegeven aan Vroni Peterhans via een privé bericht ik kan hem als hij bij mij wel binnenkomt doorsturen naar @Mark Ziggo
Als het nodig is hoor ik het wel zo niet ook goed !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.