1
Vraag
2
Reageer en help mee
Marleenvdh

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet ontvangen bepaalde mails

Ik zit in Europees bestuur. Mails van Zwitsers medebestuurslid, verzonden via haar bluewin.ch - account komt niet aan op mijn @home account. Het zit ook niet in mijn spam. Het betreft alleen het bluewin.ch, andere Zwitserse mails ontvang ik wel.  Zij krijgt van haar provider als reactie dat haar mail geblokkeerd wordt door @home.  Dank voor uw hulp.

6 Reacties 6
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Marleenvdh wrote:

Ik zit in Europees bestuur. Mails van Zwitsers medebestuurslid, verzonden via haar bluewin.ch - account komt niet aan op mijn @home account. Het zit ook niet in mijn spam. Het betreft alleen het bluewin.ch, andere Zwitserse mails ontvang ik wel.  Zij krijgt van haar provider als reactie dat haar mail geblokkeerd wordt door @home.  Dank voor uw hulp.

 

Hoi,

Dit is lastig zo maar te beantwoorden voor ons , dit is een klanten helpen klanten community.

Als ik het zo lees kan het zijn dat bluewin.ch  op een zwarte lijst staat dat is ook lastig voor ons uit te zoeken , zorg dat u postcode en huisnummer in u community profiel staan.

Ik breng dit even onder de aandacht van de Ziggo moderatoren op dit forum en die kunnen denk ik makkelijker nagaan wat er aan de hand is.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi Marleen, zou je je medebestuurslid kunnen vragen om een e-mail te sturen aan community@vodafoneziggo.com t.a.v. Mark? Als hij of zij het linkje hier opent met een e-mailprogramma wordt meteen ons adres en het onderwerp ingevuld, wel zo handig.

Dan kan ik die mail bij onze Abuse afdeling laten checken waarom deze geblokkeerd worden.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Voor de zekerheid dat @Marleenvdh  het leest heb ik haar nog even benoemd

 

Marleenvdh
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestuurslid Vroni Peterhans heeft mail op 11 september vanaf haar bluewin account vanuit Zwitserland op het door Mark aangegeven e-mailadres gestuurd .

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Marleenvdh wrote:

Bestuurslid Vroni Peterhans heeft mail op 11 september vanaf haar bluewin account vanuit Zwitserland op het door Mark aangegeven e-mailadres gestuurd .

Hm, die kan ik niet vinden in onze inbox. Blijkbaar wordt de mail ook geweigerd door onze bedrijfs-mailbox… We zullen toch een mail van Vroni ergens moeten laten bezorgen want met dat ontvangen bericht kunnen we de headers zien en analyseren waarom de mail geweigerd wordt. Ik stuur je een privébericht!

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Mark Ziggo wrote:
Marleenvdh wrote:

Bestuurslid Vroni Peterhans heeft mail op 11 september vanaf haar bluewin account vanuit Zwitserland op het door Mark aangegeven e-mailadres gestuurd .

Hm, die kan ik niet vinden in onze inbox. Blijkbaar wordt de mail ook geweigerd door onze bedrijfs-mailbox… We zullen toch een mail van Vroni ergens moeten laten bezorgen want met dat ontvangen bericht kunnen we de headers zien en analyseren waarom de mail geweigerd wordt. Ik stuur je een privébericht!

 

Mogelijk dat mijn eigen domein ( geen Ziggo ) hem niet weigert en ik heb er geen bezwaar tegen dat mijn mail adres wordt doorgegeven aan Vroni Peterhans via een privé bericht ik kan hem als hij bij mij wel binnenkomt doorsturen naar @Mark Ziggo 

 

Als het nodig is hoor ik het wel  zo niet ook goed !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic