Kom niet verder dan....
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @HaaJee
Misschien wat meer uitleg of ik lees het niet goed. Waar gaat dit over?
welke app ?
Je wilt blijkens het screenshot Safe-online gebruiken voor bescherming van een berichten app? Welke berichten app?
Ik zie dat dit een beta optie is mogelijk gaat het mede daarom fout.
Goedemorgen @HaaJee ,
Vervelend dat je niet verder komt. We denken graag met je mee, maar missen nog wat concrete informatie. Reageert de pagina helemaal niet meer? En kun je toelichten welke app je gebruikt en welke stappen je doorloopt voordat je tegen dit probleem aanloopt?
Zet maar op opgelost
Het is niet weer terug gekomen
Henk
het is nog steeds vaag
ging het om een app en welke app
of kreeg je de melding in de Ziggo safe online app zelf ?
heb je nog iets gedaan om het op te lossen of wat de melding ineens weg ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.