1
Vraag
2
Reacties
MarnixBloeiman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NextDNS op connectbox

Hoi,

 

Ik heb een Ziggo Connectbox en zou hier graag een NextDNS-configuratie op willen maken, maar aangezien ssh-verzoeken niet werkten en ik gebruikelijkerwijs niet met routers, en helemaal niet met routers van Ziggo werk, gok ik dat dat ook niet de bedoeling is… Is het mogelijk om executables te runnen op de standaard Connectbox zonder de gehele firmware te vervangen en zoja, hoe. Zonee, hoe pas ik dan een andere methode toe? (Aangeboden methodes door NextDNS zijn via ip, dnsmasq, Stubby, pfSense, DNSCrypt en Knot Resolver)

 

Ik hoop graag een reactie te ontvangen, ik ben niet de enige internet-gebruiker hier maar heb toestemming om NextDNS toe te passen, echter weet ik niet in hoeverre de opties heel gevaarlijk worden dus als het toch niet goed gaat hoor ik dat ook graag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Wat je wil gaat allemaal niet, de connect box is een simpele consumenten router.

 

Zet de box in bridge en hang er een eigen router achter.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Wat je wil gaat allemaal niet, de connect box is een simpele consumenten router.

 

Zet de box in bridge en hang er een eigen router achter.

MarnixBloeiman
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb wrote:

Wat je wil gaat allemaal niet, de connect box is een simpele consumenten router.

 

Zet de box in bridge en hang er een eigen router achter.

Oké, dat is zo'n beetje wat ik al dacht, dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic