Ik heb vandaag mijn extra Next mini ontvangen voor de tv op de slaapkamer. Nu probeer ik via wifi aansluiting te maken en dan dien ik 5 sec de WPS knop op het modem indrukken. De modem zit te ver van mijn Next af. Nu heb ik in huis een aantal Linksys boosters die ervoor zorgen dat ik overal in huis wifi heb. Kan ik op een of andere manier de Next mini naar een netwerk laten zoeken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ken de Mini zelf niet en via de handleidingen van Ziggo kom ik ook niet echt verder, bij de instellingen van het netwerk zijn geen opties voor het zelf verbinden aanwezig???
Deze is nodig voor de netwerk instellingen.
In plaats van WPS het eigen wifi netwerk kiezen.
Het wifi wachtwoord invullen.
Heb je je wachtwoord ingevuld? Navigeer naar GO aan de rechterkant van het toetsenbordje. Druk op OK.
Er wordt nu verbinding gemaakt met je modem. Dit kan even duren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het lijkt mij dat dit gewoon handmatig via het menu van de Mini moet kunnen.
Nee dat lukt niet. Hij zoekt mijn modem door de WPS knop in te drukken. Verdere mogelijkheden heb ik nog niet gevonden.
Ik ken de Mini zelf niet en via de handleidingen van Ziggo kom ik ook niet echt verder, bij de instellingen van het netwerk zijn geen opties voor het zelf verbinden aanwezig???
Deze is nodig voor de netwerk instellingen.
In plaats van WPS het eigen wifi netwerk kiezen.
Het wifi wachtwoord invullen.
Heb je je wachtwoord ingevuld? Navigeer naar GO aan de rechterkant van het toetsenbordje. Druk op OK.
Er wordt nu verbinding gemaakt met je modem. Dit kan even duren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.