Hello,
Two days ago we received the all in Ziggo box for our new house. I did all the connections but it is still not working.
I already checked similar topics but I could not find something directly applicable for myself. I can see and connect the wifi but it says there is no internet connection.
Currently, the wifi light is green and it seems ok.
On the other hand there is no arrow light flashing or blinking so it seems totally disabled
The bottom part of the connect box the green light is blinking
Could please help me to understand what can I do to fix this problem ? I already tried offline support, I checked all the cablings restarted the box many times but still it is not working.
Thanks
Alper
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hello,
Sorry for the late reply. Yes you are right, the problem was coming from the green cable. Yesterday guys came and solved the issue! Thank you so much!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het groene lampje brand betekent dat er geen verbinding is en het lampje onder Ziggo moet wit zijn en die is nu uit.
is dit de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?
Is er geen groene kabel die in je meterkast binnenkomt en verbonden is aan een wandcontactdoos of een splitter?
Hey @alperbaltas92 and welcome! Not a flying start, how are things going now? Is the issue solved or do you still need our help? Please let us know!
Hello,
Sorry for the late reply. Yes you are right, the problem was coming from the green cable. Yesterday guys came and solved the issue! Thank you so much!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.