1
Vraag
2
Reageer en help mee
Marinus

Level 15
  • 1180Posts
  • 34Oplossingen
  • 364Likes

Networklog op ConnectBox Giga is leeg!

Hierbij een voorbeeld van de bekende bug: het netwerklog op de connector giga loopt langzaam leeg. Onderstaand het log na 4 dagen uptime:

 

Screenshot 2022-10-15 at 16.38.27.png

Je zou zeggen "mooi, geen errors!", maar helaas, die zijn er wel. Je ziet ze alleen niet (meer) totdat je de Connectbox Giga opnieuw opstart.

 

Heb je errors, bijvoorbeeld uncorrectables, dan weet je niet waardoor het komt. Staat niet in je netwerklog totdat je de Connectbox Giga weer opnieuw opstart, maar dan ben je je errors weer kwijt omdat deze logs vanaf 0 weer beginnen met tellen.

 

Het ook steeds weer herstarten van de Connectbox Giga valt ook minder goed bij huisgenoten die net lekker bezig waren op het World Wide Web.

 

Zit er een update in de development pijplijn of modderen we voort?

2 Reacties 2
JeroenWinkel

Level 9
  • 420Posts
  • 5Oplossingen
  • 65Likes

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Mij was opgevallen dat na een factory reset het log een tijdje wel normaal update, maar na verloop van tijd toch weer achter komt te lopen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76338Posts
  • 5202Oplossingen
  • 22498Likes

Er lijkt aan gewerkt te worden door Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic