Hierbij een voorbeeld van de bekende bug: het netwerklog op de connector giga loopt langzaam leeg. Onderstaand het log na 4 dagen uptime:
Je zou zeggen "mooi, geen errors!", maar helaas, die zijn er wel. Je ziet ze alleen niet (meer) totdat je de Connectbox Giga opnieuw opstart.
Heb je errors, bijvoorbeeld uncorrectables, dan weet je niet waardoor het komt. Staat niet in je netwerklog totdat je de Connectbox Giga weer opnieuw opstart, maar dan ben je je errors weer kwijt omdat deze logs vanaf 0 weer beginnen met tellen.
Het ook steeds weer herstarten van de Connectbox Giga valt ook minder goed bij huisgenoten die net lekker bezig waren op het World Wide Web.
Zit er een update in de development pijplijn of modderen we voort?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Mij was opgevallen dat na een factory reset het log een tijdje wel normaal update, maar na verloop van tijd toch weer achter komt te lopen.
Er lijkt aan gewerkt te worden door Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.