1
Vraag
2
Reacties
dereffe

Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Netwerkverbindingsissues met Zscaler

Issue: sinds vorige week maandag issues met netwerkverbinding via Zscaler via mijn werklaptop. Werk lijkt niets aangepast te hebben in Zscaler. Hiervoor geen issues gehad. Rest van devices werkt naar behoren.

Na vier forumentries doorgenomen te hebben met gerelateerde Ziggo-Zscaler issues is mijn vraag: welke zaken kan ik aan Ziggo kant uitzoeken om uit te sluiten dat het Ziggo-(router)issues zijn?

Mijn thuisnetwerk:
- Ziggo connectbox met wifi disabled;

- Linsksys Velop pods voor wifi (3 stuks);

- ipv6 op velop pods disabled.

 

Hoor graag van iemand (en/of Ziggo).

43 Reacties 43
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ter info, bij de next kan je dan wel de poa 254 gebruiken dat scheelt weer eventueel wachten op de poa 01b

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@dereffe Hartelijk dank voor je gegevens. Ik zorg ervoor dat je de Mediabox Next krijgt. Het enige wat gewijzigd wordt is de benaming van het abonnement van TV Complete en  Internet Complete  (zonder bellen) naar TV Complete Next en  Internet Complete  (zonder bellen). Je houdt verder de huidige abonnementsduur en dezelfde opzegtermijn. Ik heb de bestelling van de Next voor je in orde gemaakt. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je de de Next met de pakketdienst van Post NL. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. 

dereffe
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Bedankt voor je reactie en snelle actie @Paul. Ervan uitgaande dat alles straks met de tv weer werkt en internet zo blijft werken alle anderen nogmaals bedankt voor alle reacties!

dereffe
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Paul  en anderen. Voorlopig lijkt verbindingsissue met vpn (Zscaler) opgelost! Oplossing lijkt dus laatste versie datakabel en laatste versie splitter te zijn. Dank allen voor het meedenken.

NB: met nieuwe Next mediabox ook alles ok 🤘.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic