Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
hanhoo
Level 1

Netwerkstoring Hillegom - kabelschade

Hallo allemaal. Is er iemand die wat meer inzicht kan geven in de storing die zich momenteel in Hillegom en omstreken voordoet? Geen internet, geen telefoon en vaak ook geen televisie. De storing is gisteren 11u gemeld en zou 06:03 vandaag zijn opgelost. Nu staat er 06:03 vrijdag.

Is er iemand (misschien een MOD) die wat meer inzicht kan geven in wat nou precies de technische oorzaak is? Dan snap ik misschien wat beter waarom dit zo lang moet duren. De klantenservice zegt alleen maar ‘storing’.

Thanks!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Fijn om te horen dat alles bij jullie weer werkt @hanhoo en @Dutch Mackem. Het oplossen van de storing heeft even wat voeten in de aarde gehad, omdat er zoals @peter2499 aangaf sprake was van kabelschade naar een groot verdeelpunt. Deze storing heeft impact gehad op alle aansluitingen achter dit verdeelpunt. Sorry voor het ervaren ongemak! 

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
Dutch Mackem
Level 1

Dit is inderdaad wat mij ook het meeste irriteert. Een storing, natuurlijk dat kan altijd gebeuren. Maar informeer je klanten wat er aan de hand is en schuif niet gewoon het verwachte opgeloste tijdstip op met 24 uur. Want dan kan dit morgen gewoon weer het geval zijn.

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

Moet inmiddels weer werken 🙂 

0 Kudos
hanhoo
Level 1
Topicstarter

Gaat kijken… Even draadjes omprikken van 4G modem naar Ziggo.

0 Kudos
hanhoo
Level 1
Topicstarter

Was een beste. TV telefoon en Internet doen het weer. Lang geduurd.

Dutch Mackem
Level 1

Bij ons werkt het ook weer.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Fijn om te horen dat alles bij jullie weer werkt @hanhoo en @Dutch Mackem. Het oplossen van de storing heeft even wat voeten in de aarde gehad, omdat er zoals @peter2499 aangaf sprake was van kabelschade naar een groot verdeelpunt. Deze storing heeft impact gehad op alle aansluitingen achter dit verdeelpunt. Sorry voor het ervaren ongemak! 

0 Kudos