Hallo allemaal. Is er iemand die wat meer inzicht kan geven in de storing die zich momenteel in Hillegom en omstreken voordoet? Geen internet, geen telefoon en vaak ook geen televisie. De storing is gisteren 11u gemeld en zou 06:03 vandaag zijn opgelost. Nu staat er 06:03 vrijdag.
Is er iemand (misschien een MOD) die wat meer inzicht kan geven in wat nou precies de technische oorzaak is? Dan snap ik misschien wat beter waarom dit zo lang moet duren. De klantenservice zegt alleen maar ‘storing’.
Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Fijn om te horen dat alles bij jullie weer werkt @hanhoo en @Dutch Mackem. Het oplossen van de storing heeft even wat voeten in de aarde gehad, omdat er zoals @peter2499 aangaf sprake was van kabelschade naar een groot verdeelpunt. Deze storing heeft impact gehad op alle aansluitingen achter dit verdeelpunt. Sorry voor het ervaren ongemak!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is inderdaad wat mij ook het meeste irriteert. Een storing, natuurlijk dat kan altijd gebeuren. Maar informeer je klanten wat er aan de hand is en schuif niet gewoon het verwachte opgeloste tijdstip op met 24 uur. Want dan kan dit morgen gewoon weer het geval zijn.
Moet inmiddels weer werken 🙂
Gaat kijken… Even draadjes omprikken van 4G modem naar Ziggo.
Was een beste. TV telefoon en Internet doen het weer. Lang geduurd.
Bij ons werkt het ook weer.
Fijn om te horen dat alles bij jullie weer werkt @hanhoo en @Dutch Mackem. Het oplossen van de storing heeft even wat voeten in de aarde gehad, omdat er zoals @peter2499 aangaf sprake was van kabelschade naar een groot verdeelpunt. Deze storing heeft impact gehad op alle aansluitingen achter dit verdeelpunt. Sorry voor het ervaren ongemak!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.