hanhoo
Gedreven Liefhebber
  • 102Posts
  • 2Oplossingen
  • 23Likes

Netwerkstoring Hillegom - kabelschade

Hallo allemaal. Is er iemand die wat meer inzicht kan geven in de storing die zich momenteel in Hillegom en omstreken voordoet? Geen internet, geen telefoon en vaak ook geen televisie. De storing is gisteren 11u gemeld en zou 06:03 vandaag zijn opgelost. Nu staat er 06:03 vrijdag.

Is er iemand (misschien een MOD) die wat meer inzicht kan geven in wat nou precies de technische oorzaak is? Dan snap ik misschien wat beter waarom dit zo lang moet duren. De klantenservice zegt alleen maar ‘storing’.

Thanks!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5365Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Fijn om te horen dat alles bij jullie weer werkt @hanhoo en @Dutch Mackem. Het oplossen van de storing heeft even wat voeten in de aarde gehad, omdat er zoals @peter2499 aangaf sprake was van kabelschade naar een groot verdeelpunt. Deze storing heeft impact gehad op alle aansluitingen achter dit verdeelpunt. Sorry voor het ervaren ongemak! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dutch Mackem
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit is inderdaad wat mij ook het meeste irriteert. Een storing, natuurlijk dat kan altijd gebeuren. Maar informeer je klanten wat er aan de hand is en schuif niet gewoon het verwachte opgeloste tijdstip op met 24 uur. Want dan kan dit morgen gewoon weer het geval zijn.

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1004Posts
  • 177Oplossingen
  • 326Likes

Moet inmiddels weer werken 🙂 

hanhoo
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 102Posts
  • 2Oplossingen
  • 23Likes

Gaat kijken… Even draadjes omprikken van 4G modem naar Ziggo.

hanhoo
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 102Posts
  • 2Oplossingen
  • 23Likes

Was een beste. TV telefoon en Internet doen het weer. Lang geduurd.

Dutch Mackem
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij ons werkt het ook weer.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5365Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Fijn om te horen dat alles bij jullie weer werkt @hanhoo en @Dutch Mackem. Het oplossen van de storing heeft even wat voeten in de aarde gehad, omdat er zoals @peter2499 aangaf sprake was van kabelschade naar een groot verdeelpunt. Deze storing heeft impact gehad op alle aansluitingen achter dit verdeelpunt. Sorry voor het ervaren ongemak! 

Bekijk in context

Uitgelicht topic