mgkuster
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerkinstellingen niet bereikbaar

Beste,

 

Ik zou graag de naam van mijn netwerk willen wijzigen. Dit kon eerder altijd via de box, maar dat gaat niet meer. Beetje zoeken en dan kom je er achter dat het via de internetbrowser moet. Geen probleem, tot dat je de log in en wachtwoord op moet geven. Werkelijk elke combinatie die ik kan bedenken klopt niet. Dit is heel frustrerend. Ook via de kabel geprobeerd en dan geeft Ziggo aan dat het wachtwoord admin/admin is, alleen kan ik niet inloggen. Resetten... Ik kan het knopje voor de reset niet vinden. Via het systeem naar de favrieksinstellingen werkt niet voor het internet (heb ik al gedaan).

 

Wie kan mij helpen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 238Likes

Hoi @mgkuster

Je kunt dan zoeken tot je een ons weegt, maar op de Mediabox XL zit inderdaad niet de resetknop zoals op een modem. Ik heb nu vanaf afstand het modemgedeelte van de Mediabox XL voor je gereset. Je zou dan nu weer moeten kunnen inloggen en gegevens kunnen aanpassen. Laat je ons hier even weten of het gelukt is?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb
Expert
Expert
  • 8683Reacties
  • 1546Oplossingen
  • 2518Likes

Hier staat het stappenplan om in te loggen op je router.

Inloggen op wifi-modem | Klantenservice | Ziggo

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43520Reacties
  • 2531Oplossingen
  • 9258Likes

Ik vermoed dat je een Mediabox XL hebt?

Dan kan alleen een Ziggo medewerker die resetten.

De fabriek reset reset alleen het TV deel niet het modem deel.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

mgkuster
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor jullie antwoorden. Het stappenplan heb ik meermaals doorlopen. Met draad en zonder draad. Helaas zonder resultaat.

 

Ik heb inderdaad een Mediabox XL. Het is nu wel duidelijk waarom ik de resetknop niet kon vinden. Hopelijk kunnen ze het op afstand resetten. 

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 238Likes

Hoi @mgkuster

Je kunt dan zoeken tot je een ons weegt, maar op de Mediabox XL zit inderdaad niet de resetknop zoals op een modem. Ik heb nu vanaf afstand het modemgedeelte van de Mediabox XL voor je gereset. Je zou dan nu weer moeten kunnen inloggen en gegevens kunnen aanpassen. Laat je ons hier even weten of het gelukt is?

Bekijk in context

mgkuster
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt! Het is opgelost. Kan weer bij mijn instellingen :).

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 330Oplossingen
  • 318Likes

Helemaal super, thanks voor de bevestiging 🙂

Uitgelicht topic