1
Vraag
2
Reacties
Cathy1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk

Ik heb vandaag met behulp van de WiFi boosters een thuisnetwerk gemaakt. Nu zie ik echter in de beschikbare WiFi nog steeds het modem apart en daarbij het thuisnetwerk staan. Hoort dit niet 1 te zijn in plaats van 2 verschillende?

hoe los ik dit op? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70247Posts
  • 4886Oplossingen
  • 19819Likes

Welke wifiboosters heb je het over?

Als dit de TP-Link Deco M4 set van 3 stuks is, dan staat er in de gebruiksaanwijzing dat de wifi van het modem uit gezet moet worden.

Het modem werkt niet samen in de mesh vorm van deze set.

Volg de stappen in het onderstaande stappenplan:

Wifibooster installeren | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70247Posts
  • 4886Oplossingen
  • 19819Likes

Welke wifiboosters heb je het over?

Als dit de TP-Link Deco M4 set van 3 stuks is, dan staat er in de gebruiksaanwijzing dat de wifi van het modem uit gezet moet worden.

Het modem werkt niet samen in de mesh vorm van deze set.

Volg de stappen in het onderstaande stappenplan:

Wifibooster installeren | Klantenservice | Ziggo

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Welkom hier, @Cathy1! Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden op de Ziggo Community 🙂

Is het inmiddels gelukt om de wifi van je modem uit te schakelen na het volgen van het stappenplan welke @Bert hier met je gedeeld heeft? Hopelijk heb je het hiermee inmiddels opgelost. Zo niet, laat het gerust weten hier en geef aan waar je blijft steken. We helpen graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic