Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb vandaag met behulp van de WiFi boosters een thuisnetwerk gemaakt. Nu zie ik echter in de beschikbare WiFi nog steeds het modem apart en daarbij het thuisnetwerk staan. Hoort dit niet 1 te zijn in plaats van 2 verschillende?
hoe los ik dit op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke wifiboosters heb je het over?
Als dit de TP-Link Deco M4 set van 3 stuks is, dan staat er in de gebruiksaanwijzing dat de wifi van het modem uit gezet moet worden.
Het modem werkt niet samen in de mesh vorm van deze set.
Volg de stappen in het onderstaande stappenplan:
Welke wifiboosters heb je het over?
Als dit de TP-Link Deco M4 set van 3 stuks is, dan staat er in de gebruiksaanwijzing dat de wifi van het modem uit gezet moet worden.
Het modem werkt niet samen in de mesh vorm van deze set.
Volg de stappen in het onderstaande stappenplan:
Welkom hier, @Cathy1! Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden op de Ziggo Community 🙂
Is het inmiddels gelukt om de wifi van je modem uit te schakelen na het volgen van het stappenplan welke @Bert hier met je gedeeld heeft? Hopelijk heb je het hiermee inmiddels opgelost. Zo niet, laat het gerust weten hier en geef aan waar je blijft steken. We helpen graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...